حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • آسیب‌شناسی نمایشگاه کتاب و پیشنهاداتی برای توسعه کتابخوانی
    شناسه : 6825
    2
    فرهنگ و ادب /کتاب و ادبیات برپایی نشست آسیب‌شناسی سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران و اعلام ارائه ۱۰ پیشنهاد نهاد کتابخانه‌ها برای توسعه کتابخوانی به دولت از جمله اخبار مهم حوزه کتاب در این هفته هستند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

     در مطالعه و مرور اخبار این هفته حوزه کتاب و ادبیات سه خبر مهم به چشم می آیند.

    آسیب‌شناسی سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران، ارائه ۱۰ پیشنهاد نهاد کتابخانه‌ها برای توسعه کتابخوانی به دولت و برگزاری نشست هم‌اندیشی جایزه ادبی جلال آل احمد از جمله اخباری است که در این گزارش به آن پرداخته‌ایم.

    مشروح این گزارش را در ادامه می‌خوانیم؛

    آسیب‌شناسی سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران

    جلسه شورای برنامه‌ریزی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با هدف آسیب‌شناسی برگزاری این نمایشگاه در دوره سی‌وچهارم و برنامه‌ریزی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور اعضای شورای برنامه ریزی سی‌وچهارمین دوره این رویداد برگزار شد.

    ارائه ۱۰ پیشنهاد نهاد کتابخانه‌ها برای توسعه کتابخوانی به دولت

    دومین مجمع سالیانه انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران به میزبانی استان همدان با شرکت مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به صورت مجازی، سیدباقر میرعبدالهی، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌ها؛ نماینده رسمی کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ منصور کوهی رستمی، رئیس انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران؛ اعضای هیئت مدیره و اعضای این انجمن به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

    دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این نشست گفت: ۱۰ پیشنهاد برای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و دسترسی به کتاب را در دولت پیش می‌بریم که مراحل میانی را طی می‌کند تا به تصویب دولت برسد.

    برگزاری نشست هم‌اندیشی بررسی جایزه ادبی جلال آل احمد

    نشست هم‌اندیشی نویسندگان و پژوهشگران حوزه ادبیات داستانی با موضوع بررسی جایزه ادبی جلال آل‌احمد یکشنبه ۱۵ مردادماه با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران؛ حامد محقق، معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران و جمعی از اعضای هیئت علمی، داوران و برگزیدگان این جایزه در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.