حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • آثار برتر فرازخوانی قرآنی دانش‌آموزی تقدیر شدند
    شناسه : 1559
    5
    مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان اینکه بیش از ۷۰ دانش آموز در فرازخوانی قرآنی که همزمان با هفته قرآن و عترت اعلام شد، شرکت کردند، افزود: از ۱۱ اثر برتر دریافتی تقدیر شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    آثار برتر فرازخوانی قرآنی دانش‌آموزی تقدیر شدند

    مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان اینکه بیش از ۷۰ دانش آموز در فرازخوانی قرآنی که همزمان با هفته قرآن و عترت اعلام شد، شرکت کردند، افزود: از ۱۱ اثر برتر دریافتی تقدیر شد.

    آثار برتر فرازخوانی دانش‌آموزی تقدیر شدند

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز از خوزستان، صادق نیسی گمراوی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به برگزاری  فرازخوانی قرآنی ویژه دانش‌آموزان، گفت: ترویج فرهنگ قرآن و آموزش آموزه‌های قرآنی و همچنین کشف استعدادهای دانش‌آموزی در رأس برنامه‌های قرآنی ناحیه یک اهواز است.

    وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ دانش آموز در این فراخوان قرآنی که همزمان با هفته قرآن و عترت اعلام شد، شرکت کردند، افزود: از ۱۱ اثر برتر دریافتی تقدیر شد.

    گفتنی است در این فراخوان اعلام شده دانش آموزان از پایه هفتم تا دوازدهم در ۱۲ رشته قرآن و تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز، مداحی و انشای امام زمان (عج) و مهدویت به رقابت پرداختند که قرار بود ۲۱۵ هزار دانش آموز در مرحله نخست این جشنواره در سطح آموزشگاه‌های شهرستان‌ها حضور داشتند که از این تعداد ۸۰ نفر برای مسابقات کشوری انتخاب شدند. در سه قطب شوشتر، بهبهان و مسجد سلیمان که هرکدام با یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز و در مجموع ۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز به رقابت پرداختند که از این تعداد یک هزار دانش آموز منتخب به مرحله استانی راه یافته‌اند. برگزاری راهپیمایی قرآنی و بازدید از پایگاه‌های مهدویت را از جمله برنامه‌های جانبی این جشنواره دانست و اطلاع رسانی برای استقبال باشکوه از این نخبگان قرآنی در زمان برگزاری جشنواره در شهرستان خرمشهر را خواستار شده بود.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.