حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • فلسفه تأکید بیانیه گام دوم انقلاب بر سبک زندگی
    شناسه : 1617
    7
    رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نزاجا با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر سبک زندگی گفت: تحقق جامعه اسلامی بدون بهره‌مندی از نهاد خانواده سالم، سرزنده و با نشاط امکان‌پذیر نیست.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فلسفه تأکید بیانیه گام دوم انقلاب بر سبک زندگی

    رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نزاجا با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر سبک زندگی گفت: تحقق جامعه اسلامی بدون بهره‌مندی از نهاد خانواده سالم، سرزنده و با نشاط امکان‌پذیر نیست.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیور از فارس، همزمان با ایام فاطمیه، مراسم اختتامیه مرحله منطقه‌ای جشنواره «گوهر فاطمی» یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی مستقر در منطقه فارس امروز، ۱۵ دی‌ در مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه آجا در شیراز برگزار شد.

    حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌نسب، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نزاجا نیز در ادامه این مراسم گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب خانواده تنگه‌ احد نظام است، به این معنا که نظام اسلامی از طریق خانواده می‌تواند به رشد و بالندگی برسد و اگر آسیبی هم ببیند از طریق خانواده است.

    وی با بیان اینکه راه نفوذ و ضربه تنها از طریق خانواده میسر است و دشمن به دنبال خانواده‌زدایی در کشور ماست، افزود: مهم‌ترین استراتژی دشمن، جهانی‌سازی سبک زندگی غربی و آمریکایی در مقابل سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

    برهانی‌نسب، فلسفه تأکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر سبک زندگی اسلامی را این مطلب دانست که وقتی جامعه اسلامی شکل نگیرد، تمدن نوین اسلامی هم شکل نخواهد گرفت و آمادگی برای ظهور ولایت عظما محقق نخواهد شد، چرا که تحقق جامعه اسلامی بدون بهره‌مندی از نهاد خانواده سالم، سرزنده و با نشاط امکان‌پذیر نیست.

    رئیس عقیدتی ـ سیاسی نزاجا با برشمردن نکاتی پیرامون حفظ خانواده ابراز امیدواری کرد که با برگزاری چنین برنامه‌هایی بتوانیم خانواده‌ها را از آسیب‌های مختلف در فضای حقیقی و فضای مجازی مصون و ایمن کنیم.

    امیرسرتیپ ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در منطقه فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه در بحث علوم اجتماعی و مسأله حجاب جای کار بیشتری داریم، گفت: در همین بحث حجاب که یک مسئله دینی است، اگر در جنبه‌های عقلانی و روان‌شناختی آن خوب کار کنیم مطمئناً در جامعه بهتر پذیرفته می‌شود.

    حجت‌الاسلام والمسلمین عزیز رضایی، ارشد عقیدتی ـ سیاسی‌های یگان‌های ارتش مستقر در فارس هم در این مراسم گفت: این سومین جشنواره گوهر فاطمی است که در سطح مناطق ۱۱ گانه نزاجا برگزار می‌شود و امروز در اختتامیه آن قرار داریم.

    وی با بیان اینکه این جشنواره مورد استقبال کارکنان و خانواده‌های ارتش قرار گرفته است، افزود: بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد  و از این تعداد ۲۱۲ مورد در بخش مقاله‌نویسی شرکت کرده‌اند که به‌صورت جداگانه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

    رضایی با تصریح اینکه در بحث عفاف و حجاب فعالیت‌های فرهنگی و ایجابی تاثیر بهتری نسبت به فعالیت‌های سلبی و برخوردی دارد، به برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در حاشیه این جشنواره اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در راستای فعالیت‌های ایجابی و فرهنگی موثر برپا شده است که با موضوعات مختلف مرتبط با مسأله حجاب و عفاف به‌مدت یک ماه با رعایت اصول بهداشتی پذیرای بازدیدکنندگان است.

    یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از فرماندهان و مسئولان یگان‌های نزاجا در منطقه فارس و مسئولان واحد امر به معروف و نهی از منکر کوی‌های سازمانی با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد و هدایای نفرات برتر جشنواره به منظور تحویل به آنان به نمایندگان یگان‌ها تحویل شد.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.