حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • قزوین و البرز؛ میزبانان این هفته دوشنبه‌های قرآنی دانشگاه فرهنگیان
    شناسه : 1521
    1
    استان‌های البرز و قزوین میزبان این هفته طرح ملی دوشنبه‌های قرآنی دانشگاه فرهنگیان هستند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    قزوین و البرز؛ میزبانان این هفته دوشنبه‌های قرآنی دانشگاه فرهنگیان

    استان‌های البرز و قزوین میزبان این هفته طرح ملی دوشنبه‌های قرآنی دانشگاه فرهنگیان هستند.

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، استان‌های قزوین و البرز، میزبان این هفته طرح ملی دوشنبه‌های قرآنی دانشگاه فرهنگیان هستند.

    در این طرح ملی که از ۱۰ آذرماه آغاز شده هر هفته، دو استان به طور مشترک میزبان اجرای برنامه‌های خلاقانه قرآنی هستند. دانشجومعلمان، کارکنان و اساتید دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور مخاطبان این طرح هستند.

    تاکنون استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، اصفهان، یزد، فارس، بوشهر، همدان، کرمانشاه و تهران میزبان این برنامه بوده‌اند و این برنامه تا انتهای اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

    لینک‌های https://ble.ir/be_samte_nour در پیام‌رسان بله، https://t.me/be_samte_noour در تلگرام، be_samte_nour در اینستاگرام برنامه‌های این طرح را پوشش می‌دهند.

    لازم به ذکر است دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی برای تأمین، تربیت و توانمندسازی معلمان و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش در ایران است. این دانشگاه در سال ۱۳۹۰ با تجمیع کلیه مراکز تربیت معلم سراسر ایران تأسیس شد و دارای حدود ۹۸ واحد دانشگاهی (در قالب ۶۴ پردیس و ۳۴ مرکز وابسته به پردیس) و بیش از ۶۵ هزار دانشجو می‌باشد. بر اساس تحلیل‌های انجام شده این مرکز تاکنون ۸۸۱۸ مقاله علمی در نشریات و همایشهای داخلی منتشر نموده‌است. دانشگاه فرهنگیان صاحب امتیاز و ناشر یک مجله تخصصی است و تا کنون ۲۷ همایش توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار شده‌است. علاوه بر این تاکنون ۵۰۲ مقاله معتبر بین‌المللی نیز از این مرکز استخراج شده‌است. دانشگاه فرهنگیان دارای شخصیت حقوقی و استقلال اداری و مالی و وابسته به وزارت آموزش و پرورش است و به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود. با تأسیس «دانشگاه»، مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم (ص) و مراکز تربیت معلم تحت پوشش آن در این دانشگاه ساماندهی شده‌است. این دانشگاه کار تربیت معلم را از سال ۱۳۹۱ با جذب ۲۵ هزار دانشجوی متعهد خدمت آغاز کرد.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.