حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • هم‌اندیشی مؤسسات قرآنی برای ارتقای آموزش مجازی
    شناسه : 1435
    3
    نشست هم‌اندیشی با تعدادی از مسئولان مؤسسات قرآنی به منظور راه‌اندازی و ارتقای آموزش مجازی قرآن به همت مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    هم‌اندیشی مؤسسات قرآنی برای ارتقای آموزش مجازی

    نشست هم‌اندیشی با تعدادی از مسئولان مؤسسات قرآنی به منظور راه‌اندازی و ارتقای آموزش مجازی قرآن به همت مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی برگزار شد.

    هم‌اندیشی با کانون‌های قرآنی برای آموزش قرآن مجازی

     

     

     

     

     

     

    به گزارش خبرنگاربعثت نیوز، نشست هم‌اندیشی مرکز رشد و شکوفایی واحدهای فناوری و هنر قرآنی امروز، ۲۴ آذر‌ماه با حضور نمایندگان تعدادی از مؤسسات قرآنی به منظور بسترسازی برای فعالیت  آموزشی این مراکز در دوران کرونا در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار شد.

    محمد ابویی، مشاور رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان، سیدنعیم اورازانی، سرپرست مرکز رشد هنر و فناوری‌های قرآنی، محبوبیان معاون فناوری مرکز رشد و دو نماینده از مؤسسات قرآنی در این نشست حضور داشتند.

    اورازانی گفت: باید به تعریف استانداردی در زمینه آموزش قرآن به صورت مجازی برسیم، اینکه چه تعداد فراگیر می‌تواند در یک کلاس در رشته‌های مفاهیم، حفظ و قرائت قرآن حضور داشته باشد، نکته مهمی است، زیرا در کیفیت آموزش مؤثر خواهد بود. همچنین مهمترین مشکلی که در زمینه آموزش مجازی وجود دارد، سرعت پایین اینترنت و فرصت آموزش استفاده از نرم‌افزارهای قرآنی است.

    وی ادامه داد: بازخورد گرفتن از فراگیران در فضای مجازی نیز حائز اهمیت است. باید سازوکار درستی برای آن تعریف شود تا بتوان بر نقاط ضعف آموزش‌ها را برطرف کرده و نقاط قوت تأکید کرد.

    نمایندگان کانون‌های قرآنی نیز به مشکلات و نیازهای خود در رابطه با آموزش قرآن از راه دور اشاره کردند. یکی از مشکلات اغلب کانون‌ها، ضعیف بودن سرعت اینترنت است که آموزش را با اختلال دچار می‌کند به ویژه آموزش برای فراگیرانی که در خارج از کشور حضور دارند.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.