حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • بازدید رئیس شورای عالی قرآن شهرداری تهران از مؤسسه کشوری مهد قرآن
    شناسه : 1402
    7
    دومین کرسی تلاوت نخبه‌های قرآنی با عنوان «ترنم ندای وحی» در مشهد مقدس برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دومین کرسی تلاوت نخبه‌های قرآنی در مشهد برگزار شد

    دومین کرسی تلاوت نخبه‌های قرآنی با عنوان «ترنم ندای وحی» در مشهد مقدس برگزار شد.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، دومین کرسی تلاوت نخبه‌های قرآنی با عنوان «ترنم ندای وحی» ویژه نوجوانان و جوانان، به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اظهرالجمیل در مشهد مقدس برگزار شد.

    این کرسی تلاوت با حضور هادی اسفیدانی، رتبه نخست مسابقات بین‌المللی کشور کرواسی، محمدابراهیم جاوید، نفر اول جشنواره تلاوت‌های مجلسی خراسان رضوی و مسعود بیژنی از اساتید و پیشکسوت قرآنی کشور همراه بود که طی آن احسان سوختانلو، حامد خلیلی، محمدمهدی اشراقی، محمدرضا مسلمان، محمدباقرمحسنی، محمدامین کهن و علی‌اصغر علیپور به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند.

    سروش عظیمی، مجری کرسی‌های تلاوت مشهد مقدس در این جلسه، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) گفت: یکی از استنادات محکم حضرت زینب(س) در همه شرایط، آیات نورانی وحی است. این استنادات، بیشتر در دو خطبه مهم کوفه و شام نمود پیدا کرده است و به صورت انعکاس آیه‌ای از قرآن یا بخشی از آیه یا مفهوم آن نمایان می‌شود.

    وی ادامه داد: مقام والای معنوی و عرفانی و پرورش یافتن در مهبط وحی، عامل مهمی شد تا قرآن کریم در کلام رضیعه وحی متجلی و نمایان شود. بنابراین با بررسی دو خطبه کوفه و شام، به انعکاس تجلیات قرآنی در کلام ایشان می‌رسیم.

    این کرسی تلاوت به صورت هفته‌ای با حضور قاریان جوان و نوجوان با مشارکت مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی و جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی‌بن‌موسی الرضا(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، همراه با مسابقه مفاهیم قرآن در حسینیه نخودبریزها مشهد برگزار می‌شود.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.