حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ۵ کارگروه تخصصی قرآنی در بوشهر تشکیل می شود
    شناسه : 1678
    0
    حجت‌الاسلام طاهری از تشکیل پنج کارگروه تخصصی در حوزه قرآنی اعم از قرائت، حفظ، تفسیر، تدبر در قرآن و سبک زندگی قرآنی خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ۵ کارگروه تخصصی قرآنی در بوشهر تشکیل می شود

    حجت‌الاسلام طاهری از تشکیل پنج کارگروه تخصصی در حوزه قرآنی اعم از قرائت، حفظ، تفسیر، تدبر در قرآن و سبک زندگی قرآنی خبر داد.

    کارگروه قرآنی

    به گزارش خبرنگار بعثت نیوز از بوشهر، نشست حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اساتید و فعالان جامعه قرآنی استان، با هدف بررسی نقاط ضعف و قوت جامعه قرآنی استان و ارائه طریق جهت بهبود و تقویت و ارتقاء وضعیت موجود ظهر امروز برگزار شد.

    در این نشست، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر پس از استماع نظرات و پیشنهادات اساتید و اعضای جلسه، در سخنانی بر ضرورت انسجام و یکپارچگی جامعه قرآنی تاکید کرد و گفت: برگزاری نشست های تخصصی به صورت ماهانه با حضور اساتید و فعالان قرآنی استان جهت پیشبرد هر چه بهتر برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی و رونق هر چه بیشتر جلسات آموزشی اساتید برتر استان مورد تاکید است.

    حجت‌الاسلام طاهری همچنین در ادامه از تشکیل پنج کارگروه تخصصی در حوزه قرآنی اعم از قرائت، حفظ، تفسیر، تدبر در قرآن و سبک زندگی قرآنی خبر داد و خاطر نشان کرد: به زودی این کارگروه ها با اساتید رشته‌های مربوطه تشکیل خواهد شد و در این زمینه فعالیت‌های آموزشی و تبلیغی ترویجی خود را ارئه خواهند کرد.

    وی همچنین در این نشست ضمن ابراز خرسندی از وجود اساتید قوی قرآنی و وجود حافظان و قاریان فراوان در سطح استان، از ارائه سند چشم اندازی برای این کار سخن گفت و افزود: بنا به دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به تربیت حافظان قرآن کریم مراکز و مؤسسات قرآنی استان به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

    انتهای پیام/

    خبرگزاری حوزه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.