حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ارزیابی عملکرد ۴ موسسه قرآنی رفسنجان
    شناسه : 1396
    3
    در راستای طرح ارزیابی مؤسسات قرآنی، چهار موسسه قرآنی شهرستان رفسنجان از سوی اتحادیه قرآنی کرمان مورد ارزیابی قرار گرفتند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ارزیابی عملکرد ۴ موسسه قرآنی رفسنجان

    در راستای طرح ارزیابی مؤسسات قرآنی، چهار موسسه قرآنی شهرستان رفسنجان از سوی اتحادیه قرآنی کرمان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، در راستای طرح ارزیابی مؤسسات قرآنی، مصطفی نیک‌ورز، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآنی استان کرمان به همراه کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان و برخی دیگر از فعالان قرآنی از مؤسسات قرآنی شهرستان رفسنجان چون مؤسسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع)، مؤسسه قرآنی ثامن الائمه(ع)، مؤسسه قرآنی بیت الزهرا(س) و مؤسسه قرانی محبین اهل‌بیت(ع) بازدید کردند.

    در این بازدید، علاوه بر بررسی فعالیت‌ها و عملکرد مؤسسات و گفت‌وگو با مسئولان مؤسسات مذکور، از فعالیت آنها در شرایط کرونایی تقدیر شد. طی این بازدید، مؤسسات قرآنی خواستار حمایت بیشتر دستگاه‌های متولی فرهنگی ـ قرآنی استان چون اداره ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی استان از فعالیت‌های قرآنی شدند.

    مصطفی نیک‌ورز، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآنی استان کرمان نیز طی این بازدید، گفت: داعیه‌داران و متولیان امور قرآنی از مؤسسات قرآنی که در این شرایط کرونایی با وجود مشکلاتی چون پرداخت اجاره‌بها و کمی تجهیزات و امکانات و کمی متقاضیان فراگیری قرآن، هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهند و سعی در برگزاری برنامه‌ها به صورت غیرحضوری و مجازی دارند، حمایت جدی داشته باشند.

    طی این بازدید، مقرر شد تا حداقل سالانه یک بار از مؤسسات قرآنی سطح استان بازدید به عمل آید تا مدیران قرآنی استان در از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و روند برگزاری آموزش‌های قرآنی در سطح مؤسسات قرار گیرند و از سوی دیگر، این موضوع نشان‌دهنده اهتمام مسئولان و همچنین دلگرمی مؤسسات قرآنی خواهد بود.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.