حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ۲۰۴ عکاس به مرحله اول «ده روز با عکاسان ایران» راه یافتند
    شناسه : 5962
    2
    فهرست اولیه نامزدهای نهمین دوره ده روز با عکاسان ایران اعلام شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به نقل از روابط عمومی نهمین دوره ده روز با عکاسان ایران، در این دوره با توجه به عدم اعلام فراخوان برای شرکت‌کننده‌ها، ۲۰۴ عکاس توسط نامینیتور‌ها و داور‌ها به عنوان نامزد حضور در این رویداد معرفی شدند که از این میان ۱۰۷ عکاس مرد و ۹۷ عکاس زن هستند. مسن‌ترین عکاس معرفی شده ۴۴ سال و جوانترین عکاس نیز ۲۰ سال سن دارد.

    از هر عکاس یک یا چند مجموعه برای داوری انتخاب شده و کل مجموعه‌های معرفی شده توسط نامینیتور‌ها ۲۸۵ عدد است که در این میان یک هنرمند با ۵ مجموعه دارای بیشترین آثار حاضر در داوری است.

    در مرحله نخست هنرمندانی از ۳۳ شهر اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، بابلسر، بجنورد، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، چالوس، رشت، رفسنجان، زنجان، ساری، سنندج، شهرضا، شوش، شوشتر، شیراز، قزوین، قشم، کرج، کرمان، کرمانشاه، گرگان، گنبدکاووس، مریوان، مشهد، میناب، نقده، همدان و یزد برای حضور در این رویداد انتخاب شده‌اند.

    از میان منتخبین، ۶۴ درصد دارای تحصیلات عکاسی هستند و ۳۶ درصد تحصیلات سایر رشته‌ها را دارند و فارغ التحصیل دانشگاه‌های‌ امیرکبیر، دانشگاه آزاد یزد، دانشگاه الزهرا، دانشگاه امام خمینی، دانشگاه چمران اهواز، دانشگاه سوره اهواز، دانشکده خبر، دانشکده مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه آزاد اصفهان، دانشگاه هنر اصفهان، دانشگاه آزاد همدان، دانشگاه پارس، دانشگاه سمنان، دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه شیراز، دانشگاه علم و فرهنگ تهران، دانشگاه علی آباد کتول، دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۸، دانشگاه علوم تحقیقات، دانشگاه غیر انتفاعی بابل، دانشگاه هانوفر آلمان، دانشگاه میرعماد قزوین، دانشگاه هنر و معماری مازندران، دانشگاه هنر تهران و دانشگاه تهران هستند.

    مهران مهاجر، مهرداد نجم‌آبادی، اسماعیل عباسی، رومین محتشم، غزاله هدایت، زانیار بلوری، نیوشا توکلیان، مهدی وثوق‌نیا، مهدی مقیم‌نژاد و بهنام صدیقی داوران این دوره هستند که در نهایت چهل مجموعه را برای نمایش انتخاب خواهند کرد.

    نهمین دوره «ده روز با عکاسان ایران» به دبیری رامیار منوچهرزاده از ۲۹ مهر تا ۹ آبان ماه ۱۴۰۱ در گالری‌های خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.