حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ۱۳ شهریور آغاز سال جدید حوزه‌های علمیه است
    شناسه : 3006
    3
    حجت ‌الاسلام و المسلمین مهدی رستم‌نژاد، معاون آموزش حوزه، گفت:‌ آغاز سال تحصیلی رسماً روز شنبه ۱۳ شهریورماه به صورت افتتاحیه مجازی در قم برگزار خواهد شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رستم‌‌نژاد، تدابیر اتخاذ شده در خصوص شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و شرایط فراگیری دروس حوزوی را با توجه به شیوع ویروس کرونا در وضعیت کلی کشور تشریح کرد.

    معاون آموزش حوزه ‌های علمیه گفت: آغاز سال تحصیلی رسماً روز شنبه ۱۳ شهریورماه به صورت افتتاحیه مجازی در شهر قم برگزار خواهد شد.

    رستم‌نژاد بیان کرد: در خصوص حضوری یا غیرحضوری بودن کلاس‌‌ها، اگرچه اولین اولویت در آموزش، برگزاری کلاس ‌ها به صورت حضوری و نشست چهره به چهره استاد و شاگرد است ولی با توجه به شرایط حال حاضر شیوع بیماری در کشور، همچنین با توجه به تبعیت از سیاست‌­های اعلامی ستاد ملی کرونا، کماکان فراگیری درس­‌ها و برگزاری کلاس‌­ها، کارگاه­‌های آموزشی، نشست­‌های علمی و برگزاری هر گونه برنامه­‌ای که مستلزم تجمعات باشد، به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

    وی تصریح کرد: از اساتید تقاضا می‌شود با توجه به تجهیز و تکمیل سامانه آموزش مجازی، فایل‌های درسی را در این سامانه در پیشخوان حوزه‌­های علمیه، بارگزاری کرده تا طلاب بتوانند به صورت مجازی از آن استفاده کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.