حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • راه‌اندازی کانال قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز
    شناسه : 1311
    6
    کانال قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز با محوریت بهره‌مندی از آثار فاخر قرآنی و تبادل تجارب قرآنی در استان راه‌اندازی شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    راه‌اندازی کانال قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز

    کانال قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز با محوریت بهره‌مندی از آثار فاخر قرآنی و تبادل تجارب قرآنی در استان راه‌اندازی شد.

    راه‌اندازی کانال قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز

     

     

     

     

     

     

     

     

    عیسی بابالو، رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش البرز، هشتم دی‌ماه، در گفت‌وگو با بعثت نیوز از البرز، قرآن را کتاب هدایت و شفای امراض روحی انسان دانست و اظهار کرد: انس با قرآن زمینه‌ساز هدایت انسانی است، خداوند قرآن را مایه هدایت بشری و شفای دل انسان نازل کرده است تا او را از مسیر ضلالت و گمراهی دور کند و به مسیر هدایت سوق دهد.

    وی با بیان اینکه قرآن‌كريم بهترين و آسان‌ترين راه سعادت زندگی بشر است كه تمسك به آن می‌تواند انسان را از بيهودگی‌ها و تهديدها نجات دهد و آن را به سرمنزل سعادت رهنمون كند، افزود: قرآن مكتب انسان‌سازی است كه اهتمام به آن در مسير تربيت انسان‌ها، تلاش زيربنايی است و می‌تواند ثمرات مفيد و شايسته‌ای را به همراه داشته باشد.

    این مسئول با تاکید براینکه آموزش قرآن و نهادینه‌کردن آموزه‌های قرآنی باید بیش از پیش در استان البرز ترویج شود، گفت: آموزش و پرورش البرز با اجرای برنامه‌های ویژه در حوزه قرائت، ترجمه، تفسیر، تدبر، درک معانی و عمل به آیات الهی گام‌های موثری برداشته است تا مسیر انس و الفت دانش‌آموزان با کتاب الهی هموارتر شود.

    بابالو در ادامه با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا گفت: باتوجه به تعطیلی مدارس استان، اکثر برنامه‌های قرآنی که توسط آموزش و پرورش البرز در حال اجراست در فضای مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

    رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: علاوه بر شبکه شاد، از امروز کانال قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز راه‌اندازی شد که از طریق این کانال محتویات آموزشی با محوریت قرآن در اختیار اعضای کانال قرار می‌گیرد.

    وی با اشاره به اینکه این کانال فقط مختص دانش‌آموزان نیست و همه علاقمندان به قرآن می‌توانند در این کانال عضو شوند، گفت: این کانال زمینه بهره‌مندی از آثار فاخر قرآنی و تبادل تجربیات قرآنی را فراهم می‌کند.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.