حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • چرایی نارضایتی شرکت‌کنندگان همدانی از مسابقات قرآن وزارت بهداشت
    شناسه : 1162
    4
    کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان به تشریح علت نارضایتی برخی از شرکت‌کنندگان مسابقات سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت پرداخت.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    چرایی نارضایتی شرکت‌کنندگان همدانی از مسابقات قرآن وزارت بهداشت

    کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان به تشریح علت نارضایتی برخی از شرکت‌کنندگان مسابقات سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت پرداخت.

    حسین فرخی، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان درباره سطح کیفیت مسابقات سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت، اظهار کرد: شیوع کرونا و در پی آن مجازی برگزار شدن مسابقات قرآن علت اصلی پایین آمدن کیفیت مسابقات و عدم رضایت کافی متسابقان بود.

    وی گفت: برای برگزاری مسابقات کشوری نیز سالن همایش‌های دانشگاه تجهیز شده بود و متسابقان در آن حضور داشتند تا آزمون برگزار شود اما با توجه به اینکه حجم عظیمی از شرکت‌کنندگان به‌صورت همزمان به سایت وزارتخانه مراجعه کرده بودند سامانه وزارتخانه دچار مشکل شد و تاریخ آزمون تغییر پیدا کرد که همین امر موجب انصراف تعدادی از شرکت‌کنندگان شد.

    فرخی اظهار کرد: وجود ابهام در برخی سؤالات نیز از دیگر مشکلات برگزاری این دوره از مسابقات بود که برای این موضوع مدت پنج روزه تعیین شد تا کارشناسان قرآنی اعتراض متسابقان را دریافت و ضمن بررسی به وزارتخانه اعلام کنند، در این زمینه اعتراض خانم مهسا اسماعیلی دریافت و ضمن پیگیری‌های انجام شده رتبه وی از چهارم به رتبه اول تغییر یافت.

    وی با بیان اینکه بیشترین نارضایتی‌ها در ناهماهنگی سؤالات وزارتخانه بود، افزود: تاکنون اعتراض هشت نفر دریافت شد که پس از بررسی به وزارتخانه اعلام شدند.

    فرخی اظهار کرد: شیوع کرونا و مجازی برگزار کردن مسابقات با حجم بسیاری از متسابقان در سطح کشور کار سختی بود که همین موضوع باعث پایین آمدن کیفیت مسابقات شد.

    کارشناس امور قرآنی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تصریح کرد: بخش معارفی این مسابقات به‌صورت مجازی برگزار شد اما با توجه به اینکه در سطح استانی تعداد شرکت‌کنندگان بالا نبود بخش آوایی به‌صورت حضوری برگزار شد و خوشبختانه معترضی نیز در این سطح از مسابقات نداشتیم.

    وی در پایان گفت: ۱۷ نفر از استان همدان به مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت بهداشت راه یافته بودند که پس از برگزاری مسابقات سراسری ۱۲ نفر از شرکت‌کنندگان همدانی حائز رتبه شدند.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.