حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • پیگیری مشکلات مؤسسات قرآنی با منتخب مردم دشتستان در مجلس
    شناسه : 2037
    2
    نشست اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان بوشهر با نماینده مردم دشتستان در مجلس در خصوص مشکلات مؤسسات قرآنی این شهرستان برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    پیگیری مشکلات مؤسسات قرآنی با منتخب مردم دشتستان در مجلس

    نشست اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان بوشهر با نماینده مردم دشتستان در مجلس در خصوص مشکلات مؤسسات قرآنی این شهرستان برگزار شد.

    ابراهیم مرادی، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان بوشهر

     

     

     

     

     

     

     

    ابراهیم مرادی، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان بوشهر، در گفت‌وگو با بعثت نیوز، بیان کرد: شهرستان دشتستان یکی از شهرستان‌های ممتاز در عرصه قرآنی و یکی از شهرستان‌های پهناور استان بوشهر است که به تنهایی نماینده‌ای در مجلس شورای اسلامی دارد، در این دوره ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی است.

    وی ادامه داد: در دبیرخانه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان بوشهر بر آن شدیم که به‌صورت دوره‌ای با تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر در همه حوزه‌های انتخابیه با قرار قبلی جلسه تخصصی قرآنی برگزار کنیم که با همکاری و موافقت نماینده دشتستان این جلسه برگزار شد.

    مرادی اظهار کرد: در ابتدای این نشست که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان و همچنین یکی از مدیران مؤسسات فعال و مؤثر شهر برازجان، یزدان‌پناه، مدیر مؤسسه قرآنی پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، شیخی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان به بیان گزارش مبسوطی از عملکرد این نهاد پرداخت. پس از آن نیز گرازشی به صورت مبسوط و آماری از ۷۹ مؤسسه، مرکز و خانه قرآن شهری و روستایی دشتستان ارائه کردم. همچنین به مسائل و مشکلاتی که می‌توان با ورود و پیگیری نماینده مجلس رفع شوند پرداختم. نامه‌های مکتوبی با مضمون مسائل و مشکلات حوزه قرآنی دشتستان تقدیم نماینده این شهرستان شد.

    وی با اشاره به درخواست‌های مطرح شده، گفت: با پیگیری و حمایت نماینده مجلس در کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان، فرمانداران می‌توانند حمایت مالی خوبی جهت تجهیز مؤسسات و تشکل‌های قرآنی داشته باشند و آن را در بودجه شهرستانی بگنجانند. با توجه به سیل اخیر دشتستان درخواست کردیم که نماینده مجلس از بنیاد مستضعفان بخواهد تا در مناطق آسیب‌دیده از سیل اخیر، کمک‌هایی به مراکز قرآنی آن مناطق شود.

    مرادی بیان کرد: موضوع بعدی، در خصوص توانمندسازی مؤسسات قرآنی از طریق بنیاد برکت در مناطق محروم با رویکرد کمک به مؤسسات قرآنی بود. موضوع آخر نیز در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از فعالان، پیشکسوتان و مربیان قرآن شهرستان دشتستان به صورت سالانه با حمایت نماینده مجلس بود.

    مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بوشهر اظهار کرد: همچنین در خصوص مشکلات مالیاتی مؤسسات قرآنی و همچنین احیای ماده ۱۷۲ قانون مالیات‌های مستقیم در مجلس شورای اسلامی و همچنین توجه مجلس شورای اسلامی به پیگیری‌ها و تفاهم‌نامه‌های منعقده به منظور کمک به مؤسسات قرآنی، موضوعاتی نیز مطرح شد.

    وی افزود: در پایان نماینده دشتستان ضمن استقبال از دریافت نامه‌ها و مکاتبات انجام گرفته، قول همکاری و مساعدت داد و در خصوص مشکلات مالیاتی مؤسسات قرآنی بیان کرد که هر کار، برنامه و حمایتی که مورد نیاز باشد از طریق مجلس شورای اسلامی انجام خواهم داد. در خصوص تسهیل ماده ۱۷۲ قانون مالیات نیز گفت که در آینده پیگیری از طریق مجلس شورای اسلامی نیز انجام خواهد شد.

    مرادی بیان کرد: یزدان‌پناه نیز که از معلمان و اساتید قرآنی و مدیر مؤسسه پیامبر اعظم(ص) دشتستان است در خصوص رفع مشکلات مالیاتی مؤسسات و همچنین همراهی و کمک نماینده مجلس مواردی را بیان کرد. نماینده مردم دشتستان اعلام آمادگی کرد تا در آینده‌ای نزدیک جهت پیگیری مکاتبات و دیدار مجدد در مرکز استان و در دبیرخانه اتحادیه حضور پیدا کند.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.