حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • پرداخت ۲۵۴ میلیون تومان تسهیلات به فعالان قرآنی خراسان شمالی
    شناسه : 1266
    3
    رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: از سال ۹۱ تاکنون ۲۵۴ میلیون تومان تسهیلات به فعالان قرآنی استان اعطا شده است.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    پرداخت ۲۵۴ میلیون تومان تسهیلات به فعالان قرآنی خراسان شمالی

    رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: از سال ۹۱ تاکنون ۲۵۴ میلیون تومان تسهیلات به فعالان قرآنی استان اعطا شده است.

    پرداخت 254 میلیون تومان تسهیلات به فعالان قرآنی خراسان شمالی

     

     

     

     

     

     

    حمزه بابائی‌مقدم، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه مبلغ مشخصی به صورت ثابت در حساب اتحادیه قرآنی استان وجود دارد، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات نیز براساس گردش همین حساب به فعالان قرآنی انجام می‌شود که از سال ۹۱ تاکنون ۲۵۴ میلیون تومان تسهیلات به فعالان قرآنی اعطا شده است.

    وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۰ تشکل قرآنی تسهیلاتی به ارزش ۹۱ میلیون تومان دریافت کردند، افزود: در تیرماه سال جاری یک مؤسسه و دو خانه قرآنی به ارزش ۲۹ میلیون تومان، در مردادماه دو مؤسسه تسهیلات ۱۲ میلیون تومانی، در آذرماه دو مؤسسه، دو فعال قرآنی حقیقی و یک خانه قرآن تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی دریافت کردند.

    رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی به غیر از پرداخت کمک‌های دولتی است، بیان کرد: کمک‌های دولتی براساس ارائه برنامه‌های مؤسسات و فعالان قرآنی است و به طور مثال در ماه مبارک رمضان براساس برنامه‌هایی که از سوی مؤسسات قرآنی اعلام شد، ۲۰ میلیون تومان کمک مالی دریافت کردند.

    بابائی‌مقدم با تأکید براینکه در سال جاری ۳۰ میلیون تومان اعتبار برای برنامه‌های آموزشی مؤسسات نیز توزیع می‌شود، ادامه داد: مؤسساتی که برنامه‌های خود را اعلام کنند براساس نیازهای مؤسسات اولویت‌بندی می‌شود و کمک‌های مربوطه نیز اختصاص پیدا می‌کند.

    عمده وظایف سازمان تبلیغات اسلامی عبارتند از: سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، هدایت، سازماندهی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی- مردمی. زمینه‌سازی برای یافتن نیروهای مومن و پیدایش تشکل‌های انجمن‌های اسلامی و جمعیت‌های مشابه و نظارت بر فعالیت آنها تلاش در جهت احیا و اشاعه معارف، فرهنگ و تاریخ تشیع از همه راههای ممکن، با تأکید بر وحدت تمام مذاهب اسلامی و حراست از آن، با همکاری مراجع و نهادهای ذیربط.

     

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.