حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • پذیرش خردسالان در مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه تهران
    شناسه : 2574
    5
    عليرضا كچوئيان، مدير مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه تهران  گفت: ثبت نام مهد قرآن مؤسسه با پذیرش از خردسالان دختر و پسر چهار تا شش سال با عنوان «غنچه‌های باغ نبی(ص)» آغاز شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    عليرضا كچوئيان، مدير مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه تهران  گفت: ثبت نام مهد قرآن مؤسسه با پذیرش از خردسالان دختر و پسر چهار تا شش سال با عنوان «غنچه‌های باغ نبی(ص)» آغاز شد.

    وی با اشاره به سرفصل‌های آموزشی این مهد اظهار کرد: آموزش قرآن همراه با بازی، حفظ قصار السور، همراه با مفاهیم و شعر، آموزش مهارت زندگی، قصه‌گویی، خمیربازی، کاردستی و بازی‌های خلاق از جمله سرفصل‌هایی است که خردسالان آموزش می‌بینند.

    کچوئیان با تأکید بر ضرورت و اهميت بالای تربيت دينی در سنین کودکی، تصریح کرد: این مؤسسه با هدف ايجاد بستری مناسب جهت انس بيشتر خردسالان با آموزه‌های قرآن کریم و معارف اهل‌ بيت(ع) فعاليت خود را آغاز کرده است. به دلیل نامشخص بودن وضعیت کرونا و اهمیت حفظ سلامتی خردسالان، دوره‌های مهد به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود.

    وی تأکید کرد: همچنین طی تصمیم اتخاذ شده به منظور ادای دين به جامعه مدافعان عرصه سلامت و خانواده‌هايشان و همچنين خانواده‌های شهدای مدافع حرم در سراسر كشور، تخفيف ويژه برای ثبت نام فرزندانشان در نظر گرفته می‌شود.

    یادآور می‌شود، مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه تهران در بلوار مرزداران، خیابان حضرت ابوالفضل(ع)، طبقه دوم مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع شده است.

    علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۳۱۳۰۳۸۱ تماس بگیرند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.