حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • پخش تلاوت‌های شاهکار قراء مصری از شبکه قرآن
    شناسه : 2159
    2
    تلاوت‌های شاهکار قراء برجسته مصری در سومین هفته دی‌ماه روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    پخش تلاوت‌های شاهکار قراء مصری از شبکه قرآن

    تلاوت‌های شاهکار قراء برجسته مصری در سومین هفته دی‌ماه روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، در سومین هفته دی ‌ماه، تلاوت‌های شاهکار اساتید برجسته قرآن از جمله شحات محمد انور، محمد احمد شبیب، راغب غلوش، محمد احمد بسیونی و احمد نعینع رأس ساعت ۲۳ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

    به این ترتیب، روز شنبه، ۲۰ دی ‌ماه تلاوت آیاتی از سوره مبارکه نازعات و ‌سوره مبارکه فجر از سوی استاد شحات محمد انور به سمع و‌ نظر علاقه ‌مندان خواهد رسید و یکشنبه شب نیز تلاوت سوره‌های مبارکه مزمل و قیامت از سوی محمد احمد شبیب پخش می‌شود.

    در روز دوشنبه، ۲۲ دی ‌ماه ساعت ۲۳، تلاوت آیاتی از سوره‌ های مبارکه نباء، طارق و علق از سوی استاد غلوش برای اولین بار از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

    در روز سه‌ شنبه، ۲۳ دی ‌ماه نیز تلاوت سوره‌های مبارکه نمل، بلد و کافرون از سوی استاد احمد نعینع و در روز چهارشنبه، ۲۴ دی‌ماه قرائت آیاتی از سوره‌های مبارکه مومنون، طلاق و علق از سوی قاری محمد احمد بسیونی برای مخاطبان شبکه روی آنتن می‌رود.

    روز پنجشنبه، ۲۵ دی ‌ماه شیخ محمود حسین منصور سوره مبارکه کهف و روز جمعه، ۲۶ دی‌ماه شیخ یاسر شرقاوی با تلاوت سوره‌های مبارکه انسان، حمد و بقره، مشتاقان کلام وحی را به فیض می‌رسانند. پخش تلاوت های قرآنی طبق برنامه های اعلام شده پخش می گردد شبکه قرآن امیدوار است مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.