حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • وقف یک قطعه زمین با نیت احداث دارالقرآن در پلدختر
    شناسه : 1154
    2
    زمین این دارالقرآن از سوی یکی از خیرین وقف شده و باید از ظرفیت تمام دستگاه‌های فرهنگی برای ساخت این دارالقرآن استفاده شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    وقف یک قطعه زمین با نیت احداث دارالقرآن در پلدختر

    امام جمعه پلدختر از احداث یک باب دارالقرآن در این شهرستان خبر داد و گفت: زمین این دارالقرآن از سوی یکی از خیرین شهرستان وقف شده و باید از ظرفیت تمام دستگاه‌های فرهنگی برای ساخت این دارالقرآن استفاده شود.

    به گزارش بعثت نیوز، از لرستان، حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی، امام جمعه شهرستان پلدختر، چهارشنبه، ۱۰ دی‌ماه در دیدار با رئیس و جمعی از کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان، ۹ دی را روز بصیرت و هوشیاری مردم و تجدید پیمان امت با ولایت مطلقه فقیه دانست و اظهار کرد: حماسه ۹ دی سال ۸۸، حرکت زیبای ملت ایران در تجدید پیمان دوباره ملت با ولایت بود و در اهمیت آن همین بس که مقام معظم رهبری حماسه ۹ دی را روز ماندگار تاریخ در تاریخ انقلاب تعبیر کرده‌اند.

    وی در ادامه با تسلیت ایام فاطمیه، حضرت فاطمه زهرا(س) را پرچم‌دار دفاع از حریم ولایت و امامت برشمرد و گفت: وفاداری و دفاع حضرت زهرا(س) از مولای متقیان نشان از بصیرت نافذ آن بانوی بزرگوار اسلام نسبت به دین مبین اسلام و ولایت است.

    موسوی بر لزوم ترویج برنامه‌های قرآنی در شهرستان پلدختر تأکید کرد و گفت: مجموعه کمیته امداد باید نسبت به تقویت باورهای دینی، و ترویج فعالیت‌های قرآنی در بین مددجویان تلاش مضاعف داشته باشد.

    امام جمعه شهرستان پلدختر با تأکید بر اینکه، سیل پلدختر باعث ایجاد خسارت‌های فراوان به زیرساخت‌های فرهنگی شد، ادامه داد: در هر صورت نباید این کمبود‌ها مانع برگزاری برنامه ‌های قرآنی و دینی شود البته باید از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج شعائر اسلامی استفاده شود.

    وی از احداث یک باب دارالقرآن در شهرستان پلدختر خبر داد و گفت: زمین این دارالقرآن توسط یکی از خیرین شهرستان وقف شده است و باید از ظرفیت تمام دستگاه‌ های فرهنگی برای ساخت این دارالقرآن استفاده شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.