حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • هفتمین همایش مسئولان جامعه قرآنی عصر استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار می‌شود
    شناسه : 5499
    4
    هفتمین دوره همایش مسئولان جامعه قرآنی عصر استان‌ها و شهرستان‌ها چهارم تا ششم خردادماه در شهم قم برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌مصطفی حسینی، مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر، در گفت‌وگو ، با اشاره به برگزاری همایش جامعه قرآنی عصر، گفت: جامعه فرهنگی و قرآنی عصر به‌عنوان شاخه قرآنی جبهه فرهنگی انقلاب، شبکه‌ای از قرآنیان را که در حوزه فعالیت‌های مردمی مشغول به فعالیت هستند شناسایی کرده است که این شبکه در عملیات‌های جبهه فرهنگی انقلاب در موضوع قرآن فعالیت می‌کنند.

    وی افزود: ازجمله فعالیت این شبکه مردمی – قرآنی می‌توان به جلسات خانگی قرآن و فعالیت‌های قرآنی، توانمندسازی مجموعه‌های مردمی و فعالیت در مناطق آسیب‌پذیر و محروم اشاره کرد.

    مسئول جامعه فرهنگی ـ قرآنی عصر تصریح کرد: برای تقویت و توجیه این شبکه و نیروی انسانی آن معمولا هرساله همایشی را برگزار می‌کنیم که امسال هفتمین دوره آن با حضور مسئولان جامعه قرآنی عصر استان‌ها و شهرستان‌ها از چهارم تا ششم خردادماه در شهر مقدس قم و در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج)، برگزار می‌شود.

    حسینی افزود: محور‌های این جلسه موضوعاتی چون؛ بحث تحول اجتماعی، جهاد تبیین، مأموریت قرآنینان در این حوزه، عملیات محله‌محوری و تبعات فعالیت قرآن در محله و بحث مباحث آموزش و ارتقای این فعالیت‌ها است که برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است. در کنار این موارد آسیب‌شناسی پویش مردمی ستاره‌های زمینی و تجلیل از عوامل برگزاری این پویش نیز ازجمله بخش‌های این همایش سه روزه است.

    ‌وی ادامه داد: این همایش چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با سخنرانی ابراهیم نورمحمدی، مسؤل قرارگاه تحول اجتماعی شهید اسداللهی، علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز خواهد شد. روز دوم این همایش پنجشنبه ۵ خردادماه از ساعت ۸ تا ۱۲ ویژه کارگاه آموزشی و در نهایت روز جمعه ۶ خردادماه برنامه غبارروبی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به همراه سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان و مراسم اختتامیه خواهد بود.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.