حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • هزینه‌های جامعةالمصطفی نسبت به مجموعه‌های مشابه به مراتب کمتر است
    شناسه : 1510
    4
    رئیس جامعةالمصطفی العالمیه گفت: جامعةالمصطفی در مقایسه با مراکز مشابه در داخل و خارج کشور، با هزینه‌ای به مراتب کمتر اداره می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    هزینه‌های جامعةالمصطفی نسبت به مجموعه‌های مشابه به مراتب کمتر است

    حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی گفت: جامعةالمصطفی در مقایسه با مراکز مشابه در داخل و خارج کشور، با هزینه‌ای به مراتب کمتر اداره می‌شود.

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی در دیدار رئیس و دبیر اتاق تعاون استان قم، ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید فخری‌زاده، اظهارکرد: نظام جهانی ظالمانه در عالم می‌کوشد همه راه‌های پیشرفت را به روی کشور‌هایی که به دنبال استقلال و پیشرفت هستند، ببندد، اما ما باید در برابر این اقدامات شرورانه، اهل مقاومت و تلاش باشیم و لحظه‌ای از مسیر خود منحرف نشویم.

    رئیس این نهاد، با تأکید بر ادامه یافتن راه این شهید بزرگوار، اظهار کرد: اصحاب و شیفتگان ثروت، قدرت و دنیای مادی تصور می‌کنند می‌توانند با این تلاش‌های نابخردانه، مسیر رشد و پیشرفت ملت ما را مسدود کنند، ولی به فرموده بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، این شهادت‌ها و این خون‌ها موجب بیداری هر چه بیشتر ملت ما می‌شود.

    وی در ادامه، به معرفی این نهاد و فعالیت‌های علمی آن در عرصه بین‌الملل پرداخت و افزود: این نهاد در مقایسه با مراکز مشابه در داخل و خارج کشور، با هزینه‌ای به مراتب کمتر اداره می‌شود که جدا از فعالیت‌های علمی و فرهنگی، این هزینه‌ها در برابر نتایج سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ارزشمند برآمده از آن، بسیار ناچیز است.

    حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی دستاورد‌های جامعةالمصطفی را عقبه و سرمایه‌ای ارزشمند برای کشور دانست و اظهار کرد: ده‌هاهزار دانش‌پژوه در سالیان گذشته برای تحصیل علوم دینی به ایران آمده‌اند و امروز با زبان فارسی و فرهنگ ایرانی- اسلامی به خوبی آشنا و علاقه‌مند به جمهوری اسلامی ایران هستند و می‌توانند در حوزه‌های مختلف به عنوان ظرفیت‌های انسانی کارآمدی در روابط ایران با کشور‌های دیگر مورد توجه قرار گیرند.

    در ادامه این مراسم، محمود حسینی، رئیس اتاق تعاون استان قم، ضمن عرض تسلیت ترور شهید فخری‌زاده، برگزاری این جلسه را گامی بلند برای ارتقای همکاری‌های دوجانبه دانست.

    همچنین محمدتقی حاج‌ابراهیمی، دبیر اتاق تعاون استان نیز در سخنان خود، شرکت تعاونی کوثر را یکی از فروشگاه‌های هدفمند و تأثیرگذار در استان قم دانست و از ارائه خدمات این مرکز به شهروندان قمی، به ویژه در دوران اوج‌گیری اپیدمی کرونا، تقدیر کرد.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.