حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • اجرای طرح هزاران ختم قرآن و صلوات به مناسبت ایام فاطمیه
    شناسه : 1544
    2
    مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) طرح هزاران ختم قرآن و صلوات را به‌مناسبت ایام فاطمیه برگزار می‌کند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    اجرای طرح هزاران ختم قرآن و صلوات به مناسبت ایام فاطمیه

    مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) طرح هزاران ختم قرآن و صلوات را به‌مناسبت ایام فاطمیه برگزار می‌کند.

    به گزارش خبرنگار افتخاری بعثت نیوز، طرح هزاران ختم قرآن و صلوات به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از سوی مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.
    قرآن‌دوستان جهت شرکت در این طرح معنوی می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) مراجعه کنند.

    مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

    مرکز آموزش قرآن کریم وابسته به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام از جمله مراکز قرآنی فعال در سطح کشور است که با فعالیتهای متعدد قرآنی و حدیثی جایگاهی متمایز در میان مؤسسات قرآنی کشور یافته است. این مرکز در سال ۱۳۶۹ ه.ش – همزمان با تولیت حضرت آیت الله محمدی ری شهری حفظه الله – فعالیتهای قرآنی خود را با برگزاری محافل انس با قرآن آغاز نمود و با نگرشی کیفی به یکی از مراکز قدرتمند کشور مبدل شد.

     

    مرکز آموزش قرآن کریم به پشتوانه هم جواری با آستان امامزادگان بزرگوار حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، حضرت حمزه بن موسی الکاظم(ع) و حضرت طاهر بن زین العابدین(ع) همواره با حضور جمع کثیری از مشتاقان فراگیری قرآن روبرو بوده و بحمدالله در عرصه های مختلف قرآنی به نتایج ملموسی دست یافته است.
    بی شک حمایت های بی شائبه تولیت معزز آستان مقدس که خود حافظ و مفسر قرآن کریم هستند و همینطور معاونت محترم فرهنگی و امور زائران – جناب استاد عباس سلیمی – که خود از اساتید برجسته قرآن کریم کشور و از صاحبنظران عرصه فعالیت های قرآنی تلقی می شوند، تاثیری به سزا در اثرگذاری و کارایی فعالیت های مؤسسه قرآن و حدیث ثقلین داشته است.
    از طرفی حضور اساتید برجسته ای همچون جناب استاد احمد ابوالقاسمی و همینطور دیگر پرسنل و اساتید متخصص در امور قرآنی در این مؤسسه، موجب رونق هر چه بیشتر و با کیفیت تر فعالیت های تبلیغی، پژوهشی و آموزشی شده است.

    مریم احمدی

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.