حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • نیاز مؤسسه سرای نور به گسترش فضاهای آموزشی
    شناسه : 2174
    1
    مدیر مؤسسه سرای نور از نیاز این مؤسسه به کمک خیران برای تکمیل ساختمان مؤسسه و گسترش فضاهای آموزشی آن خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    نیاز مؤسسه سرای نور به گسترش فضاهای آموزشی

    مدیر مؤسسه سرای نور از نیاز این مؤسسه به کمک خیران برای تکمیل ساختمان مؤسسه و گسترش فضاهای آموزشی آن خبر داد.

     

     

     

     

     

     

     

    مهدی دهقانیان، مدیر مؤسسه سرای نور روستای چاهکوتاه بوشهر در گفت‌وگو با بعثت نیوز، بیان کرد: مؤسسه ما از سال ۹۳ با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی در یک مکان اجاره‌ای تأسیس شد و بعد از ۶ ماه، شروع به ساخت مکان مؤسسه کردیم که فاز اول شامل ۳ کلاس در متراژ ۱۵۰ متر بود.

    وی ادامه داد: سال ۹۴ طبقه بالای ساختمان، یک سالن برای مراسم قرآنی و محفل‌ها احداث شد. سال گذشته نیز زمین ۱۰۰ متری کنار مؤسسه را خریداری کردیم و در حال حاضر در نظر داریم ۳ کلاس دیگر در زمینی که خریداری کرده‌ایم، احداث کنیم، چون از لحاظ فضای آموزشی در مضیقه هستیم.

    دهقانیان با بیان اینکه هزینه ساختمان‌ها تاکنون کاملاً از سوی خیران تأمین شده است، گفت: این مؤسسه در روستای چاهکوتاه، جنب مسجد ولیعصر(عج) واقع شده است.

    یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به منظور کمک برای تکمیل این مؤسسه می‌توانند با شماره ۰۷۷۳۳۴۲۸۱۹۲ و ۰۹۱۷۱۷۳۳۱۱۴ در ارتباط باشند.

    چاه‌کوتاه، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان بوشهر در استان بوشهر ایران. این روستا در دهستان حومه بوشهر قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۰ جمعیت آن ۲۱۳۶ نفر (۵۹۲خانوار) می‌باشد و در سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۱۸۴۸ نفر (۴۵۵خانوار) بوده‌است در قدیم این ده مرکز دهستان چاه کوتاه بوده و در ۳۸ هزار گزی جنوب برازجان و ۷ هزارگزی شوسه شیراز به بوشهر واقع بوده‌است. جلگه، گرمسیر و مالاریائی است. آبش از چاه، محصولش غلات، خرما و صیفی، شغل اهالی کشاورزی و راهش فرعی است

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.