حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • نمایشگاه محصولات قرآنی در دانشگاه‌های اوگاندا برپا شد
    شناسه : 2606
    1
    به منظور جلب توجه اندیشمندان اوگاندایی نمایشگاه محصولات قرآنی در دانشگاه‌های مدیریت و بارزگانی ماکِرره، دانشکده اسلامی المصطفی (ص) و تربیت معلم چیبولی اوگاندا برپا شد و مورد استقبال قرار گرفت.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به منظور جلب توجه اندیشمندان اوگاندایی

    نمایشگاه محصولات قرآنی در دانشگاه‌های اوگاندا برپا شد

    نمایشگاه محصولات قرآنی در دانشگاه‌های اوگاندا برپا شد

    نمایشگاه محصولات قرآنی در دانشگاه‌های مدیریت و بارزگانی ماکِرره، دانشکده اسلامی المصطفی (ص) و تربیت معلم چیبولی اوگاندا برپا شد و مورد استقبال قرار گرفت.

    به منظور جلب توجه اندیشمندان و شخصیت‌های دینی، فرهنگی، علمی و اقشار مختلف مردم اوگاندا و ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی، نمایشگاهی از محصولات قرآنی در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کامپالا برگزار برپا شد.

    بنا به درخواست مقامات دانشگاهی، این نمایشگاه قرآنی اعم از قرآن‌های مترجم به زبان‌های گوناگون، کتاب‌های اسلامی، ادبی، فرهنگی و هنری در سطوح مختلف، صنایع دستی و … به منظور دسترسی آسان اساتید و دانشجویان مراکز علمی و آموزشی اوگاندا در ده دهه سوم ماه مبارک رمضان به ترتیب در دانشگاه‌های مدیریت و بارزگانی ماکِرره، دانشکده اسلامی المصطفی (ص)، تربیت معلم چیبولی و سالن توزیع جوایز مسابقات قرآن مجید واقع در تلویزیون ملی کامپالا و… برگزار و با استقبال گرم دانشجویان و اساتید مواجه شد.

    انواع قرآن‌های چاپی با ترجمه‌های انگلیسی به ویژه ترجمه طاهره صفارزاده، فرانسوی، چینی و لوگاندائی، کتاب‌های دینی در زمینه‌های مختلف صنایع دستی، قلم قرآنی لئونو مرجع هفت، قبله نما، کاشی‌ها و تابلوهای مزین به آیات قرآن کریم، روایات و پیامبر اکرم (ص) و اهل البیت (ع)، تصاویری از اماکن متبرکه، تصاویری از امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه‌ای، کتاب کلیدهای فهم زبان قرآن و کتاب‌های تفسیر نمونه، المیزان و معین، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، کتاب‌های دعای کمیل و توسل به زبان لوگاندا از جمله اقلام تشکیل دهنده نمایشگاه محصولات قرآنی رایزنی فرهنگی کشورمان است.

    در این میان، مجموعه کتاب‌های هشت جلدی «حدیقه الآیات» برای کودکان، نوجوانان و جوانان جهت رنگ‌آمیزی تصاویر مندرج در ذیل آیات قرآن کریم که موجب تقویت قوه تخیل قرآنی آن‌ها خواهد شد، پر بازدید کننده ترین بخش نمایشگاه قرآنی رایزنی فرهنگی کشورمان در کامپالا است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.