حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • نشست مشترک کمیته «يزد پايتخت صحيفه سجاديه» برگزار شد
    شناسه : 2578
    2
    نشست مشترک كميته «يزد پايتخت صحيفه سجاديه» با حضور اعضای کمیته در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    نشست مشترک کمیته «يزد پايتخت صحيفه سجاديه» برگزار شد

    نشست مشترک کمیته «يزد پايتخت صحيفه سجاديه» برگزار شد نشست مشترک كميته «يزد پايتخت صحيفه سجاديه» با حضور حجج‌السلام علیرضا نجيمی و سیدناصر حيدری، سعید صدیقی؛ مدیرکل و معاون فرهنگی و مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، مجید جوادیان‌زاده و سیدمحمدرضا نجم‌الهدی مدیرکل و کارشناس اداره قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، ۲۲ فروردین در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

    مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این نشست گفت: کسب عنوان پایتختی مسائل فرهنگی نوعی برند است که هم توجه‌ها را به سمت موضوع و آن شهر جلب می‌کند و هم اینکه منجر به رشد و شکوفایی در آن منطقه خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه وقتی اثرات آن در هویت مردم شهر ماندگار می‌شود که برنامه‌های در نظر گرفته شده، پایدار باشد و اقدامات لازم از قبل برنامه‌ریزی شده و عموم مردم را در برگیرد، افزود: صحیفه سجادیه به دلیل تعابیر لطیف ظرفیت‌های‌ هنری بسیاری دارد؛ می‌تواند در جامعه و بین اقشار مختلف ترویج پیدا کرده و گسترش یابد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به پیش بینی برنامه‌های متنوع، گفت: برای هرچه بهتر عملیاتی شدن این برنامه‌ها به همکاری اداره تبلیغات اسلامی استان نیازمندیم.

    وی برگزاری مجموعه جشنواره‌های هنری رسانه‌ای اعم از خوشنویسی، نقاشی، فیلم کوتاه، نماهنگ، خلاقیت‌های هنری، مسابقات دانش آموزی، دکلمه خوان؛ چاپ فصلنامه‌های تخصصی با موضوع ادعیه، حمایت از پایان نامه‌ها با این موضوع، حمایت از چاپ داستان‌ها و… را از جمله این برنامه‌ها دانست.

    حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست، اظهار کرد: این نهاد اساساً وظیفه خود می‌داند که در این زمینه فعالیت داشته باشد لذا در زمینه‌های مختلف که مرتبط با این نهاد است از جمله آموزش به قشرهای مختلف و… آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.