حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • مهد قرآن جوادالائمه(ع) یزد؛ پیشتاز تشکل‌ها در آزمون قرآن و عترت / ثبت نام ۱۰۰۱ مؤسسه
    شناسه : 2180
    2
    براساس گزارش اعلام شده در تارنمای سامانه آزمون‌های سراسری قرآن و عترت معاونت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه مهد قرآن حضرت جوادالائمه(ع) یزد پیشتاز سایر تشکل‌های قرآنی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت است.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مهد قرآن جوادالائمه(ع) یزد؛ پیشتاز تشکل‌ها در آزمون قرآن و عترت / ثبت نام ۱۰۰۱ مؤسسه

    براساس گزارش اعلام شده در تارنمای سامانه آزمون‌های سراسری قرآن و عترت معاونت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه مهد قرآن حضرت جوادالائمه(ع) یزد پیشتاز سایر تشکل‌های قرآنی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت است.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت امسال در ۱۴ رشته شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم شامل ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره، معارف اهل‌بیت(ع) شامل رشته‌های حفظ و مفاهیم نهج‌البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومین(ع)، حفظ قرآن کریم شامل حفظ و مفاهیم جزء۳۰، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم ۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم برگزار می‌شود.

    طبق روال هر ساله علاقه‌مندان به صورت فردی یا از سوی مؤسسه می‌توانند در این آزمون نام‌نویسی کنند. هرچند زمان ثبت نام در این آزمون تا پایان دی‌ماه ادامه دارد، اما تا این لحظه ۲۴ هزار و ۸۰۳ نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند و هزار و یک مؤسسه موفق به ثبت نام قرآن‌آموزان خود در این آزمون شدند.

    براساس گزارش اعلام شده بر روی تارنمای سامانه آزمون‌های سراسری قرآن و عترت معاونت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه مهد قرآن حضرت جوادالائمه(ع) یزد پیشتاز سایر تشکل‌های قرآنی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت است. همچنین تا این لحظه خراسان رضوی و قم به عنوان استان و شهرهای برتر ثبت‌نام‌کنندگان این آزمون به شماره آمده‌اند.

    ثبت نام در این آزمون تا ۳۰ دی‌ماه ادامه دارد و آزمون نیز نیمه اول اسفندماه اخذ خواهد شد.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.