حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • معرفی بخش‌های قرآنی زندگی شهدای مشهور در «آیه‌های سرخ»
    شناسه : 910
    2

    معرفی بخش‌های قرآنی زندگی شهدای مشهور در «آیه‌های سرخ» ‌معرفی بخش های قرآنی زندگی شهدای مشهور در «آیه های سرخ» به همت شبکه رادیی قرآن پخش می شود. به گزارش بعثت نیوز، «آیه‌های سرخ» عنوان برنامه کوتاه شبکه رادیویی قرآن است که با محوریت معرفی بخش‌های کوتاه قرآنی در زندگی و وصیت‌نامه شهدای مشهور از […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    معرفی بخش‌های قرآنی زندگی شهدای مشهور در «آیه‌های سرخ»

    معرفی بخش‌های قرآنی زندگی شهدای مشهور در «آیه‌های سرخ»

    ‌معرفی بخش های قرآنی زندگی شهدای مشهور در «آیه های سرخ» به همت شبکه رادیی قرآن پخش می شود. به گزارش بعثت نیوز، «آیه‌های سرخ» عنوان برنامه کوتاه شبکه رادیویی قرآن است که با محوریت معرفی بخش‌های کوتاه قرآنی در زندگی و وصیت‌نامه شهدای مشهور از سوی گروه اطلاع‌رسانی تولید می‌شود.

    این برنامه که ساختاری گفتار محور دارد، به مدت پنج دقیقه و با موضوعاتی چون معرفی مقاطعی از زندگی شهدای مشهور که مبتنی بر رفتار قرآنی و منعبث از آیات روح‌بخش قرآن است و قرائت بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهدا که حاوی آیات و توصیه‌ها و نکات قرآنی است و پخش فرازهایی از تلاوت‌ها متناسب با محتوای ارائه شده، تهیه می‌شود.

    آشنا ساختن شنوندگان با مقاطعی از زندگی شهدای معروف انقلاب اسلامی اعم از پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم، الگوسازی در حوزه رفتار و گفتار قرآنی از جان گذشتگان و ایثارگران و تأکید بر این مهم که زندگی شهدای مشهور، مملو از رفتار و عمل قرآنی است، از جمله ضرورت‌ها و اهداف تولید این برنامه است.

    تولید برنامه با بهره‌مندی از قالب متن، سخنان دوستان شهید یا خود شهید و فراز تلاوت و متون برنامه متناسب با ذائقه مخاطب امروزی، از دیگر ویژگی‌های این برنامه کوتاه است. این برنامه در راستای منویات مقام معظم رهبری در راستای فرهنگ سازی در این زمینه تهیه شده است.

    ‌برنامه «آیه‌های سرخ» کاری است به تهیه‌کنندگی سمیرا قنبری و راوی‌گری محمودرضا قدیریان که از شبکه رادیویی قرآن (موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز) پخش می‌شود.

    منبع: خبرگزاری مهر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.