حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ششمین دوره طرح ملی حفظ تلفنی قرآن «مشکوة» برگزار می‌شود
    شناسه : 1516
    1
    ششمین دوره طرح ملی حفظ تلفنی قرآن کریم «مشکوة» با حضور ۹۰ نفر از مددجویان سازمان بهزیستی کشور برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ششمین دوره طرح ملی حفظ تلفنی قرآن «مشکوة» برگزار می‌شود

    ششمین دوره طرح ملی حفظ تلفنی قرآن کریم «مشکوة» با حضور ۹۰ نفر از مددجویان سازمان بهزیستی کشور برگزار می‌شود.

    ششمین دوره طرح ملی حفظ تلفنی قرآن «مشکوة» برگزار می‌شود.

    به گزارش بعثت نیوز، ششمین دوره طرح ملی حفظ تلفنی قرآن کریم «مشکوة» از ۱۵ دی‌ماه به همت معاونت ترویج و توسعه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با مشارکت سازمان بهزیستی کشور آغاز می‌شود.

    این دوره با حضور ۹۰ نفر از مددجویان سازمان بهزیستی و زیر نظر هشت مربی حافظ قرآن، برگزار می‌شود. این مربیان از طریق ارتباط تلفنی بین مربی و قرآن‌آموز مباحث آموزشی را پیگیری می‌کنند.

    همچنین بر اساس برنامه اعلام شده از سوی معاونت ترویج و توسعه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور آزمون پایانی این دوره پایان سال جاری برگزار خواهد شد.

    از جمله اهداف طرح مشکوه می‌توان به تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن، ایجاد شرایط مناسب برای تبلیغ، ترویج و حفظ قرآن، ارتقای سطح علمی معلولان کشور و ایجاد رغبت و رقابت سالم و سازنده اشاره کرد.

    یادآور می‌شود، آزمون دوره قبل این طرح آذر و دی‌ماه سال جاری همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

    لازم به ذکر است سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور تشکیلاتی است وابسته به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی که متناسب با نیازهای روز جامعه و با بهره‌گیری از شیوه‌ها و فناوری‌های نوین، برنامه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و تبلیغاتی متنوع و نوآوانه‌ای را در موضوع «قرآن کریم و سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام و سبک زندگی دینی – قرآنی» برای اقشار مختلف جامعه در سطح ملی و بین‌المللی طرح‌ریزی و اجرا می‌نماید.

    اهداف این سازمان عبارتند از:

    • اشاعه، ترویج و انعکاس معارف و مفاهیم قرآن کریم، نشر فرهنگ و اخلاق قرآنی و ارزش‌های اسلامی در سطح ملی و بین‌المللی بالاخص در میان دانشگاهیان.
    • شناسایی و ارایه الگوهای عملی سبک زندگی منبعث از قرآن کریم و سیره پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله و اهل بیت علیهم‌السلام، در ابعاد فردی و اجتماعی.
    • تقویت مناسبات و تعاملات علمی، آموزشی و پژوهشی، فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و تبلیغاتی میان دانشگاهیان و نخبگان در سطح ملی و بین‌المللی با محوریت قرآن کریم.

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.