حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی مهد قرآن آبادان
    شناسه : 1407
    4
    طی مراسمی از برگزیدگان مسابقه کتاب خوانی مهد قرآن آبادان با اهدای جوایزی تجلیل شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی مهد قرآن آبادان

    طی مراسمی از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی مهد قرآن آبادان با اهدای جوایزی تجلیل شد.

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، زهرا فوارق، مدیر مهد قرآن آبادان گفت: از  برندگان مسابقه کتابخوانی «بوی گل محمدی» با محوریت گزیده‌هایی از سنن النبی(ص) با اهدای جوایزی تجلیل شد.

    مدیر مهد قرآن آبادان با اشاره به اینکه مسابقه فوق همزمان با هفته وحدت برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقه با هدف ترویج معارف اسلامی و فرهنگ کتابخوانی با حضور ۱۰۰ نفر برگزار شد.

    وی افزود: از تعداد شرکت‌کنندگان، ۲۱ نفر به سؤالات پاسخ صحیح دادند که مراسم اهدای جوایز همزمان با سالروز تأسیس مهد قرآن آبادان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا شد.

    یادآور می‌شود، مهد قرآن شهید مطهری شهرستان آبادان تحت پوشش مؤسسه مهد قرآن در سال ۱۳۷۶ تأسیس شده است و طی ۲۳ سال فعالیت بیش از ۵ هزار قرآن آموز در سطوح مختلف سنی تحت آموزش‌های علوم قرآنی با محوریت حفظ و مفاهیم قرار گرفته‌اند. رشد و شکوفایی بیش از ۱۵ حافظ کل قرآن از افتخارات این مرکز قرآنی مردم‌نهاد است. در ارتباط با موسسه مهد قرآن نیز می توان گفت احیاء تعالیم قرآن کریم در عصر حاضر و نقش پر رنگ آن در میان اقشار جامعه یکی از افتخارات جمهوری اسلای ایران بوده است . بنیان گذار فقید انقلاب معتقد بودند : قرآن باید در تمام شئون زندگی جامعه حاضر باشد و تنها راه سعادت را بازگشت به سرچشمه هدایت قرآن برای افراد جامعه می دانستند ، رهبر معظم انقلاب نیز به تبعیت از امام راحل ، بزرگترین آرمان نظام جمهوری اسلامی ایران را رشد و تعالی جامعه در سایه تعلیم و تربیت قرآنی می دانند و فرمودند ؛ کتاب انقلاب ما ، قرآن مجید است.

    با لطف خداوند سبحان و مدد الهی و با الهام از دغدغه و دیدگاه های امام راحل عظیم الشأن (ره) و نیز رهبر معظم انقلاب ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فومنی الحائری شجره طیبه قرآنی بنام مؤسسه مهد قرآن را با تشکیل یک کلاس آموزش حفظ قرآن در چهاردهم خرداد سال ۱۳۷۱ پایه گذاری کردندحرکت نو پای نهضتِ حفظ قرآن همانند شجره طیبه ای در خانه های مردم علاقمند به کلام وحی در سراسر کشور گسترش پیدا کرد . تأسیس کانون های مردمی مهد قرآن برای توسعه، ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در بیش از۲۰ استان و ۱۵۰ شهرستان میهن اسلامی ، رشد و شکوفایی بیش از یکصد هزار حافظ قرآن ، حاصل ربع قرن خادمی به ساحت مقدس قرآن کریم بوده است .

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.