حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • مسابقه کتابخوانی شماره ۱
    شناسه : 2212
    3
    بنیاد بعثت برگزار می‌کند:

    بنیاد بعثت به مناسبت ۱۳ رجب، ولادت با سعادت امیر مومنان علی علیه السلام و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر با کتاب نهج البلاغه، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی نموده است. علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه و مطالعه کتاب «زندگی نامه نهج البلاغه» می‌توانند از طریق سایت www.besatnews.ir   اقدام […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    بنیاد بعثت به مناسبت ۱۳ رجب، ولادت با سعادت امیر مومنان علی علیه السلام و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر با کتاب نهج البلاغه، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی نموده است.

    علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه و مطالعه کتاب «زندگی نامه نهج البلاغه» می‌توانند از طریق سایت www.besatnews.ir   اقدام به دریافت رایگان نسخه الکترونیکی کتاب نموده و با پاسخ به سوالاتی که در پایان کتاب قرار دارد، در این مسابقه شرکت نمایند.

    آخرین مهلت برای ارسال پاسخ نامه سوالات، پایان بهمن ماه ۱۳۹۹ می باشد و اسامی برندگان در شب میلاد امام علی علیه السلام، در وبگاه بنیاد بعثت اعلام خواهد شد.

    به نفرات برگزیده این مسابقه نیز به قید قرعه جوائز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.