حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • مسابقه ملی «میراث پدری» در کاشان برگزار می‌شود
    شناسه : 2043
    3
    مسابقه ملی نهج‌البلاغه با عنوان «میراث پدری» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) کاشان برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مسابقه ملی «میراث پدری» در کاشان برگزار می‌شود

    مسابقه ملی نهج‌البلاغه با عنوان «میراث پدری» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) کاشان برگزار می‌شود.

    مسابقه ملی «میراث پدری» در کاشان

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، مسابقه ملی نهج‌البلاغه با عنوان «میراث پدری» در یک فصل سه ماهه و هر ماه با موضوع جداگانه‌ای به صورت غیرحضوری از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) کاشان برگزار می ‌شود.

    حجت ‌الاسلام مجتبی حسن‌زاده، مدیر عامل مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان، در مورد آغاز این رویداد گفت: ماه اول این مسابقه در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها قاسم سلیمانی و با گرامیداشت یاد این بزرگوار با محوریت جهاد در نهج‌البلاغه از تاریخ دهم دی‌ماه لغایت دهم بهمن‌ماه ۹۹ برپا خواهد بود و در ماه‌ های بعد به موضوعات متفاوتی خواهیم پرداخت.

    وی افزود: منابع این مسابقه در قالب‌ های متفاوت از جمله کلیپ، اینفوگرافیک و نوشته‌ های متنی در سایت پایتخت نهج‌البلاغه به نشانی pnahj.ir و شبکه ‌های اجتماعی نهج‌البلاغه‌ای‌ها به نشانی pnahj_ir در دسترس شرکت ‌کنندگان قرار خواهد گرفت. علاقه‌ مندان به شرکت در مسابقه می ‌توانند بعد از مشاهده هر یک از منابع، به سایت پایتخت نهج‌البلاغه مراجعه کرده و بعد از ثبت‌نام در سایت به سؤالات در آزمون آنلاین پاسخ داده و در قرعه‌ کشی جوایز شرکت کنند.

    مدیر عامل مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان با اشاره به اهمیت ترویج این مسابقات و لزوم انس بیشتر آحاد جامعه با نهج‌البلاغه، بیان کرد: در پایان هر دوره از این مسابقه و در مراسم اختتامیه فصل اول به شرکت‌ کنندگان هر سه دوره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.