حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • حضور بیش از ۱۸۰۰ نفر در مسابقه «صالحات»
    شناسه : 1415
    5
    مسابقه وقف قرآنی «صالحات» از سوی مؤسسه تسنیم لنجان با حضور بیش از ۱۸۰۰ نفر برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    حضور بیش از ۱۸۰۰ نفر در مسابقه «صالحات»

    مسابقه وقف قرآنی «صالحات» از سوی مؤسسه تسنیم لنجان با حضور بیش از ۱۸۰۰ نفر برگزار شد.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، مسابقه قرآنی «صالحات» به همت مؤسسه تسنیم لنجان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان با حضور بیش از ۱۸۰۰ نفر برپا شد.

    دامنه فراگیری تعداد شرکت‌کنندگان در این مسابقه به ترتیب شامل استان‌های اصفهان با ۵۶۹ شرکت‌کننده، تهران با ۲۲۳

    شرکت‌کننده، خراسان (مجموع خراسان شمالی، رضوی و جنوبی) با ۱۵۶ شرکت‌کننده، یزد با ۱۳۷ شرکت‌کننده و مازندران با ۱۰۸ شرکت‌کننده بود.

    همچنین به شرکت‌کنندگانی که نمره بالای ۸۰ کسب کرده باشند در صورت تکمیل فرم مربوطه در پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی http://etasnim.com/، گواهینامه «تفسیر آیات وقف» اعطا خواهد شد. موسسه قرآنی تسنیم لنجان علاوه بر ایجاد فضای مناسب برای خدمت رسانی به مراکز مختلف اقدامات موثری برای شناسایی و معرفی مراکز مختلف فرهنگی و دستاورد های آنان نیز دارد

    وظایف اساسی سازمان اوقاف و امور خیریه به شرح زیر است:

    سیاست گذاري جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی کشور سیاست گذاري در جهت افزایش بهره وري موقوفات، نظارت بر عمل امینانه در وقف، سیاست گذاري در امر ترویج فرهنگ وقف و ورود به عرصه هاي نوین آن، سیاست گذاري جهت اداره امور موقوفات عام (فاقدمتولی)، اماکن مذهبی اسلامی (به استثناء مساجد و مدارس دینی و تکایا) و مؤسسات خیریه (تحت نظارت سازمان)، سیاست گذاري و نظارت بر تهیه و تدوین برنامه هاي راهبردي سازمان، نظارت بر اجراي صحیح نیات واقفین، تعامل سازنده و برقراري ارتباط مؤثر با قواي سه گانه، سایر تشکیلات و نهادهاي فرهنگی کشور در راستاي گسترش و تقویت مأموریت هاي سازمان

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.