حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • مرکز نشر هاجر مسابقه بزرگ کتابخوانی برگزار می‌کند
    شناسه : 1349
    3
    همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، مرکز نشر هاجر، (ناشر تخصصی زن و خانواده) اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت شخصیت نورانی این بانوی مکرمه اسلام کرده است.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مرکز نشر هاجر مسابقه بزرگ کتابخوانی برگزار می‌کند

    همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، مرکز نشر هاجر، (ناشر تخصصی زن و خانواده) اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت شخصیت نورانی این بانوی مکرمه اسلام کرده است.

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش  بعثت نیوز، حجت‌الاسلام علیرضا حقانی، مدیر روابط عمومی مرکز نشر هاجر امروز پنجشنبه، در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهارکرد: این مسابقه با هدف ترویج و تبلیغ فرهنگ فاطمی و معرفی این بانوی اثرگذار تاریخ اسلام به همگان به کوشش این مرکز نشر ویژه عموم علاقه‌مندان با محوریت کتاب «سیما و سلوک قرآنی حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها» نوشته افسانه باقری و از مجموعه کتب سرمه سعادت مرکز نشر هاجر است.

    وی با بیان اینکه کتاب سیما و سلوک قرآن حضرت فاطمه سلام الله علیها در بستر فضای به صورت رایگان قابل دریافت است، افزود: زمان مسابقه از دهم الی ۲۸ و زمان آزمون ۳۰ دی‌ است که علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز نشر هاجر به نشانی https://hajarpub.ir ضمن دریافت نسخه دیجیتالی و رایگان کتاب آمادگی لازم را برای حضور در مسابقه پیدا کنند.

    حقانی ادامه داد: این کتاب در سه فصل «فاطمه در کلام وحی»، «تجلی آموزه‌های قرآنی در گفتار واحادیث فاطمی» و «تجلی آموزه‌های قرآنی بر اندیشه و رفتار فاطمی» اقدام به بیان ده‌ها عنوان خواندنی پیرامون شخصیت سراسر نور حضرت زهرا سلام الله علی‌ها داشته است و علاقه مندان می‌توانند با مطالعه این اثر فاخر ضمن ارتقای سطح آگاهی‌های خود در تاریخ ۱۵ بهمن ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت جز برندگان مسابقه قرار گرفته و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.

    لازم به ذکر است، علاقه‌مندان به منظور تهیه نسخه چاپی کتاب می‌تواند با مراجه به فروشگاه مرکزی مرکز نشر هاجر واقع در قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه اول واحد ۱۱۴ با ۴۰ درصد تخفیف ویژه این کتاب را خریداری کنند.

    همچنین در روش ارسال پاسخ از طریق پیامک، عدد جواب مورد نظر را پشت سرهم و به صورت یک عدد ۵ رقمی (مانند ۱۲۳۲۱) به شماره ۱۰۰۰۳۱۰۱۵ پیامک کنید.

    علاقه‌مندان جهت استفاده از نسخه دیجیتالی کتاب، نحوه دریافت سوالات و پاسخگویی می‌توانند به نشانی ذیل مراجعه کنند.

    https://hajarpub.ir/%D۸%A۸%D۸%A۷%DB%۸C%DA%AF%D۸%A۷%D۹%۸۶%DB%۸C/۶۷۲۸۹

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.