حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • نفرات برتر مسابقات قرآن جامعه معلولان خمینی‌شهر اعلام شد
    شناسه : 1440
    2
    اسامی برگزیدگان مسابقات قرآنی جامعه معلولان خمینی‌شهر که از سوی مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) با همکاری اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شده بود، اعلام شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    نفرات برتر مسابقات قرآن جامعه معلولان خمینی‌شهر اعلام شد

    اسامی برگزیدگان مسابقات قرآنی جامعه معلولان خمینی ‌شهر که از سوی مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) با همکاری اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شده بود، اعلام شد.

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، اولین دوره مسابقات قرآنی جامعه معلولان خمینی‌ شهر به‌ همت مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) با همکاری اداره بهزیستی و کانون مرکزی خادمیاران رضوی این شهرستان در مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) برگزار شد.

    این دوره از مسابقات ویژه معلولان در دو بخش آقایان و بانوان در چهار رشته اذان، حفظ، ترتیل و قرائت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد که اسامی نفرات برتر به شرح زیر هستند.

    در بخش آقایان در رشته اذان، مهدی هادیانفر، یاسر شومالی، رسول مجیری و علی رضایی؛ در رشته قرائت ترتیل، محمدحسین ابراهیمیان، علیرضا عسکری، مهدی هادیانفر و در رشته قرائت علی رضایی، برترین‌ های این مسابقات شناخته شدند.

    در بخش بانوان در رشته حفظ قرآن؛ مریم‌ السادات ابطحی، مریم عموشاهی، لیلی جلالی، سمیه کریمی و مریم مجیدی و در رشته ترتیل سمیه مجیری، حائز رتبه‌ های برتر شدند.

    لازم به ذکر است مؤسسه دارالقرآن اهل بیت نیز با تمام تجهیزات با داشتن دو سالن اجتماعات با ظرفیت سه هزار نفر٬ دو طبقه کلاس برای فعالیت مدرسه القرآن٬ مکتب خانه قرآن و کلاس ‌های آموزشی قرآن کریم که در شهرستان خمینی شهر واقع است، همراه با چندین باب مغازه در شهر اصفهان و یک کارخانه سنگبری واقع در شهرک صنعتی محمود آباد به منظور پشتیبانی هزینه‌های جاری مؤسسه وقف آستان قدس رضوی شده است.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.