حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی مسابقات قرآن افغانستان
    شناسه : 1037
    7

    اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی مسابقات قرآن افغانستان + عکس اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن آنلاین افغانستان از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها اعلام شد.                 به گزارش بعثت نیوز از کابل، مجمع قرآنی شیخ عبدالکبیر حیدری افغانستان که این مسابقات را با […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی مسابقات قرآن افغانستان + عکس

    اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن آنلاین افغانستان از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها اعلام شد.

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز از کابل، مجمع قرآنی شیخ عبدالکبیر حیدری افغانستان که این مسابقات را با عنوان «سراج الکبیر» در رشته قرائت برگزار کرده است، اسامی ۱۲ نفر از راه‌یافتگان به مرحله نهایی این رقابت‌ها را اعلام کرد.

    ۵ نفر از راه‌یافتگان به مرحله نهایی از کشور افغانستان و بقیه نیز از آلمان، عراق، پاکستان، تاجیکستان، ترکیه، مصر و ایران هستند.

    سجاد علی حیدری، محمد جواد اکبری، محمد طارق قاسمی، احمد بلال غنی‌زاده و سیدمحمد کبیر حیدری، قاریان افغانستانی راه یافته به مرحله نهایی هستند و محمد فهیم اکبر از آلمان، علی فلاح خشان از عراق، حسن علی کاسی از پاکستان، ثمرالدین صمدوف از تاجیکستان، مصطفی اوزیلماز از ترکیه، علی محمد علی الطاروطی از مصر و سیدحجت‌الله حسینی از ایران دیگر راه‌ یافتگان به مرحله نهایی رقابت‌ها اعلام شده‌اند.

    این دوره از مسابقات که از هفته گذشته آغاز شده است، تا ۱۲ دی ماه ادامه دارد و قاریانی از ۲۵ کشور جهان در آن شرکت کرده‌اند.

    مجمع قرآنی شیخ عبدالکبیر حیدری برای نخستین‌ بار مسابقات بین‌المللی آنلاین تلاوت قرآن‌کریم را در افغانستان با مشارکت بیش از ۲۵ کشور جهان برگزار کرده است.

    این مسابقه در رشته قرائت بوده و شرکت‌ کنندگان خارجی از طریق مراکز معتبر قرآنی کشور شان معرفی شده‌ اند و پس از تأیید آن‌ ها از سوی دبیرخانه مسابقه، در این مسابقه شرکت می‌کنند.

    در پایان به پنج نفر برگزیده جوایز نقدی تعلق می‌گیرد و نفر اول ۵۰۰ دلار + تقدیرنامه، نفر دوم ۴۰۰ دلار + تقدیرنامه، نفر سوم ۳۰۰ دلار + تقدیرنامه، نفر چهارم ۲۰۰ دلار + تقدیرنامه و نفر پنجم مبلغ ۱۰۰ دلار + تقدیرنامه دریافت خواهند کرد.

    همچنین به همه مسابقه‌ دهندگان گواهی شرکت در مسابقه اهدا خواهد شد.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.