حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری تلویزیونی مرحله نهایی مسابقات بین المللی قرآن باحضور قراء
    شناسه : 2085
    4
    مدیر شبکه قرآن گفت:تبلیغات رسانه‌ای مسابقات بین المللی قرآن و مستندسازی آن و مصاحبه با شرکت کنندگان در مسابقه در حاشیه مسابقات از اهمیت بسزایی برخوردار است.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری تلویزیونی مرحله نهایی مسابقات بین المللی قرآن باحضور قراء

    مدیر شبکه قرآن گفت:تبلیغات رسانه‌ای مسابقات بین المللی قرآن و مستندسازی آن و مصاحبه با شرکت کنندگان در مسابقه در حاشیه مسابقات از اهمیت بسزایی برخوردار است.

    برگزاری تلویزیونی مرحله نهایی مسابقات بین المللی قرآن باحضور قراء

    به گزارش بعثت نیوز، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان‌اوقاف و امور خیریه در خصوص پوشش رسانه‌ای مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با مدیر شبکه قرآن و معارف سیما دیدار و گفتگو کرد.

    مهدی قره شیخ‌لو گفت: در مرحله مقدماتی این مسابقات که اواخر سال گذشته برگزار شد، ۶۰۰ نفر از ۷۰ کشور حضور داشتند و مرحله نیمه نهایی نیز با حضور ۴۳ نفر از ۲۶ کشور ادامه یافت.

    وی افزود: مرحله نهایی این مسابقات طی سه روز در اسفندماه ۱۳۹۹ و با حضور قراء ۲۲ کشور جهان به صورت تلویزیونی برگزار می‌شود.

    مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در این دیدار با تاکید بر لزوم بررسی نقاط قوت و ضعف مسابقات سراسری قرآن کریم ورفع نقاط ضعف در برگزاری تلویزیونی مسابقات بین‌المللی، بر ضرورت بررسی امکانات دفاتر صداوسیما برای ضبط تلاوت قراء داوطلب تاکید کرد.

    جواد شیخ اکبری گفت: تبلیغات رسانه‌ای مسابقات و مستندسازی آن و مصاحبه با شرکت کنندگان در مسابقه در حاشیه مسابقات از اهمیت بسزایی برخوردار است.

    سیاست گذاري جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی کشور سیاست گذاري در جهت افزایش بهره وري موقوفات، نظارت بر عمل امینانه در وقف، سیاست گذاري در امر ترویج فرهنگ وقف و ورود به عرصه هاي نوین آن، سیاست گذاري جهت اداره امور موقوفات عام (فاقدمتولی)، اماکن مذهبی اسلامی (به استثناء مساجد و مدارس دینی و تکایا) و مؤسسات خیریه (تحت نظارت سازمان) ، سیاست گذاري و نظارت بر تهیه و تدوین برنامه هاي راهبردي سازمان، نظارت بر اجراي صحیح نیات واقفین، تعامل سازنده و برقراري ارتباط مؤثر با قواي سه گانه، سایر تشکیلات و نهادهاي فرهنگی کشور در راستاي گسترش و تقویت مأموریت هاي سازمان، سیاست گذاري، راهبري و نظارت بر وظایف و مأموریتهاي سازمان دراموراقتصادي، اوقافی، فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، ثبتی و عمرانی موقوفات، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی، نظارت بر تهیه و تنظیم بودجه سالانه سازمان و ارائه به مراجع ذي ربط جهت تصویب نظارت بر تشکیل هیئت ها و شعب تحقیق براي رسیدگی به امور حقوقی و حسابرسی موقوفات

    مهر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.