حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود
    شناسه : 2322
    2
    به مدت پنج شب رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از برگزاری مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن به مدت پنج شب در سالن سوره حوزه هنری خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از برگزاری مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن به مدت پنج شب در سالن سوره حوزه هنری خبر داد.

    مهدی قره شیخلو رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم به‌صورت مجازی موردپذیرش و استقبال مردم و جامعه قرآنی قرار گرفت، گفت: حدود ۲۰۰ هزار نفر در مسابقه پیامکی شبکه قرآن شرکت کردند. همچنین حدود دو و نیم میلیون بازدید در فضای مجازی داشتیم که حاکی از آن است که تقریباً برنامه یک‌هفته‌ای مرحله کشوری مسابقات قرآن با استقبال خوبی مواجه شد که امیدواریم در مرحله بین‌المللی نیز همین اتفاق بیفتد.

    وی ادامه داد: مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن دو هفته پیش به‌صورت آنلاین با حضور داوران خارجی و ایرانی و ۱۲۰ نفر شرکت‌کننده برگزار شد که ۴۰ نفر در شش گروه به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا کرده‌اند.

    قره شیخلو تصریح کرد: مقرر شده مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی به مدت پنج شب در سالن سوره حوزه هنری با حضور صداوسیما از ساعت ۷ بعدازظهر تا ۱۱ شب برگزار شود. در این مرحله هم داوران خارجی به‌صورت مجازی حضور خواهند داشت.

    وی افزود:اگر شرایط بیماری کرونا اجازه دهد قرار است که هر شب یک گروه مهمانان ویژه حدوداً ۵۰ نفر در سالن حضور داشته باشند. صندلی‌های خالی سالن نیز با تصاویر شهدای قرآنی تزئین خواهد شد.

    قره شیخلو همچنین یادآور شد: در کنار مسابقات قرآن، دومین دوره مسابقات کتابت قرآن را با همکاری مدرسه کتابت قرآن قم برگزار می‌کنیم.

    وی در مورد میزان افزایش جوایز مسابقات نیز گرفت: در جوایز مرحله کشوری افزایش خوبی نسبت به سال گذشته داشتیم. جوایز مسابقات بین‌المللی نیز نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش خواهد داشت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.