حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • محفل نخبگان قرآنی افغانستان برگزار می‌شود
    شناسه : 1238
    4
    محفل انس با قرآن کریم به همت نخبگان قرآنی افغانستان و به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در گلشهر برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    محفل نخبگان قرآنی افغانستان برگزار می‌شود

    محفل انس با قرآن کریم به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) به همت نخبگان قرآنی افغانستان برگزار می‌شود.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز؛ محفل انس با قرآن کریم به همت نخبگان قرآنی افغانستان و به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در گلشهر برگزار می‌شود.

    برگزاری این محفل معنوی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی از جمله حامد علیزاده و علیرضا بیژنی برگزار می‌شود.

    یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در این محفل می‌توانند به نشانی گلشهر، کوچه سخاوت ۱۷، پلاک ۲۳۰ دفتر مرکزی نخبگان قرآنی افغانستان (‌ا.نُقا) مراجعه کنند.

    حامد علیزاده قاری بین‌المللی کشورمان با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ قرآنی اظهار داشت: برای ارتقای فرهنگ قرآنی باید زمینه انس با قرآن را برای تمامی افراد به ویژه نوجوانان و جوانان فراهم کرد. وی با بیان اینکه تلاوت و حفظ قرآن مقدمه انس با کلام الهی و عمل به دستورات خداوند متعال است افزود: پس از کسب رتبه نخست مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی وقتی در محضر مقام معظم رهبری تلاوت کردم ایشان از اینکه در این سن در عرصه بین‌المللی موفق شدم مرا تشویق و توصیه فرمودند به سمت حفظ قرآن بروم. علیزاده با بیان اینکه پس از توصیه رهبر معظم انقلاب حفظ را کم و بیش پی‌گیری کردم خاطر نشان کرد: تاکنون سه جز از قرآن را حفظ کردم و امیدوارم بتوانم کل قرآن کریم را حفظ کنم. البته برنامه‌هایی نیز برای توسعه تلاوت قرآن و انتقال تجربیات خود نیز دارم. این قاری بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به اینکه اکنون جلسه قرآنی ندارم گفت: به دلیل برخی مشغله‌ها تاکنون جلسه قرآن نداشتم اما در نظر دارم امسال جلسه مرکزی قرآن در مشهد مقدس به صورت هفتگی راه‌اندازی و برگزار کنم. وی به برپایی جلسه قرآن متفاوت خبر داد و افزود: در این جلسه مرکزی هرهفته از یکی از اساتید پیشکسوت کشور دعوت می‌کنم تا نوجوانان نیز به فعالیت در این عرصه ترغیب شده و از تجربیات و محضر اساتید بهره‌مند شوند.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.