حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • محفل انس با قرآن در اسلامشهر برگزار شد 
    شناسه : 2019
    3
    محفل مجازی انس با قرآن کریم همزمان با اولین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، عصر یکشنبه، ۱۴ دی‌ماه با تلاوت سیدجواد حسینی و حمید رحیمی برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    محفل انس با قرآن در اسلامشهر برگزار شد 

    محفل مجازی انس با قرآن کریم همزمان با اولین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، عصر یکشنبه، ۱۴ دی‌ماه با تلاوت سیدجواد حسینی و حمید رحیمی برگزار شد.

    به گزارش بعثت نیور، محفل مجازی انس با قرآن کریم، همزمان با اولین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی،  عصر روز گذشته، ۱۴ دی‌ماه در اسلامشهر برگزار شد.
    اجرای مراسم را منصور آقامحمدی، فعال قرآنی برعهده داشت که در آن ضمن تلاوت حمید رحیمی و سیدجواد حسینی، دو تلاوت دیگر از سوی قاریان اسلامشهر انجام شد.

    این محفل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به همت ستاد گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با همکاری ستاد توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان اسلامشهر برپا شد.
    لازم به ذکر است  سید محمد جواد حسینی، قاری بین المللی متولد ۱۳۶۲ و اهل شهر مشهد است. او قرائت قرآن را از دوران کودکی اش آغاز کرده و نخستین معلم و استادش را بزرگترش سیدحسن حسینی می داند که مراحل روخوانی و روانخوانی و همچنین بخشی از تجوید را نزد وی آموخته و صوت و لحن را به صورت حرفه ای تر نزد مصطفی جاویدی فراگرفته است. در میان اساتید از محضر سید مجتبی سادات فاطمی نیز کسب فیض کرده است.  سید محمدجواد حسینی برای اولین بار در بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران که یکی از معتبرترین مسابقات قرآن کریم در جهان اسلام به شمار می رود حضور یافت و موفق شد که رتبه نخست در رشته قرائت را به خود اختصاص دهد. حسینی، توفیق حضور در مراسم حج و قرائت در مسجدالحرام را نیز داشته و در حرم امام حسین(ع) نیز قرائت کرده است. با شرکت در مسابقات متعدد نیز توانسته رتبه های مختلفی را در سطح ملی و فراملی از آن خود کند.
    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.