حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • مسابقه #قرآن_مرا_تغییر_داد برگزار می‌شود
    شناسه : 1631
    1
    مسابقه #قرآن_مرا_تغییر_داد از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مسابقه #قرآن_مرا_تغییر_داد برگزار می‌شود

    مسابقه #قرآن_مرا_تغییر_داد از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، مسابقه #قرآن_مرا_تغییر_داد از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم در صفحه این مرکز مردم‌نهاد در اینستاگرام اجرا می‌شود.

    این مسابقه در قالب پستی با محتوای فایل تصویری از خاطره «مک مک‌کینی» یک تفنگدار آمریکایی است که به حدی از اسلام و مسلمانان متنفر بود که قصد داشت با بمبی دست‌ساز، یک مرکز اسلامی را منفجر کند. اما در نهایت با مراجعه به این مرکز و مطالعه قرآن، مسلمان می‌شود.

    بنابر گفته منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه «علاقه‌مندان پس از دنبال کردن صفحه جامعةالقرآن و لایک کردن این پست، در چند جمله در قالب نظرات سعی کنند تا احساسات خود را نسبت به قرآن کریم و تلاوت این کتاب آسمانی، جایگاه قرآن در زندگی و تغییراتی که از خواندن قرآن در زندگی، بیان کنند.»

    به نفر اول این مسابقه هدیه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی اعطا می‌شود و همچنین به ۱۵ نفر برتر جوایز ۱۰۰ هزار و ۵۰ هزار تومانی اعطا می‌شود. همچنین به ۳۰ نفر نیز کمک هزینه اینترنت ۱۰ گیگ یک‌ماهه به مبلغ ۳۰ هزار تومان اعطا خواهد شد.

    علاقه‌مندان تا دوم بهمن‌ماه فرصت دارند تا با مراجعه به صفحه جامعةالقرآن در اینستاگرام به نشانی jqk_org@ در این مسابقه شرکت کنند. همچنین اسامی برگزیدگان، سوم بهمن‌ماه اعلام خواهد شد.

    مؤسسة جامعة القرآن الكريم و اهل البیت علیهم السلام، به عنوان مؤسسه‌اي فرهنگي-آموزشي و با هدف ترويج فرهنگ قرآن و ايجاد ارتباط هر چه عميق‌تر و ماندگارتر نسل جوان با قرآن كريم ، همچنين مصون ساختن دل و جان آنان در برابر انواع خطرات و آفات فرهنگي، در خردادماه سال ۱۳۷۷، هم‌زمان با عيد سعيد قربان، در شهر قم پايه‌گذاري شد و فعاليت قرآني خود را از آغاز سال تحصيلي ۷۸-۱۳۷۷ با پذيرش و گزينش يك‌صد و بيست نفر، از بين صدها داوطلب مشتاق آغاز كرد.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.