حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • فصلنامه علمی – پژوهشی اخلاق‌پژوهی منتشر شد
    شناسه : 999
    2
    هفتمین شماره از فصلنامه علمی ـ پژوهشی اخلاق‌پژوهی به صاحب امتیازی پژوهشگاه قرآن و حدیثاز سوی پژوهشکده اخلاق و روان‌شناسی اسلامی منتشر شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    هفتمین شماره فصلنامه علمی – پژوهشی اخلاق‌پژوهی منتشر شد

    هفتمین شماره از فصلنامه علمی ـ پژوهشی اخلاق‌پژوهی به صاحب امتیازی پژوهشگاه قرآن و حدیث منتشر شد.

    هفتمین شماره فصلنامه علمی - پژوهشی اخلاق‌پژوهی منتشر شدبه گزارش بعثت نیوز، هفتمین شماره از فصلنامه علمی ـ پژوهشی اخلاق‌پژوهی به صاحب امتیازی پژوهشگاه قرآن و حدیث و سردبیری حجت‌الاسلام هادی صادقی از سوی پژوهشکده اخلاق و روان‌شناسی اسلامی منتشر شد.
    در این شماره به موضوعات تبیین انتقال از جهان اول اخلاق به جهان دوم آن؛ مُدل مفهومی ظرفیت‌سازی اخلاق برای فهم نشانه‌های توحیدی؛ اخلاق پژوهش در مرحله دست‌یابی به نتیجه و بررسی و نقد ساختار فضیلتِ فکری در معرفت‌شناسی فضیلت‌محور لیندا زاگزبسکی پرداخته شده است.
    همچنین تحلیل دروغ مصلحت‌آمیز و امکان روایی اخلاقی آن در حوزه حقوق کیفری؛ واکاوی پدیدارشناسانه خشونت خانگی؛ یک دورنمای اخلاقی از دیگر موضوعات مطرح شده در این شماره است.
    نشریه اخلاق‌پژوهی که به همت جمعی از اخلاق‌پژوهان و با حمایت پژوهشکده اخلاق و روان‌شناسی اسلامی منتشر می‌شود، پنجره‌ای  گشوده به افق بحث‌های چالش‌بر‌انگیز حوزه اخلاق است.
    نشریه اخلاق‌پژوهی در نود‌و‌هفتمین جلسه شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی، به استناد مصوبه ۵۸۵ شورای عالی حوزه‌های علمیه، حائز رتبه علمی – پژوهشی شد.
    علاقه‌مندان می‌توانند مقالات پژوهشی خود را از طریق سامانه http://ethics.riqh.ac.ir به دفتر فصلنامه ارسال یا به نشانی قم، بلوار ۱۵ خرداد، خیابان شهید نظری ثابت، بعد از شهرک جهاد، پژوهشگاه قرآن و حدیث، طبقه اول، پژوهشکده اخلاق و روان‌شناسی اسلامی مراجعه کنند.
    فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی اخلاق‌پژوهی که به همت جمعی از اخلاق‌پژوهان و با حمایت «پژوهشکده اخلاق و روانشناسی پژوهشگاه قرآن و حدیث» منتشر می‌شود،  پنجره‌ای  گشوده به افق بحث‌های چالش‌بر‌انگیز حوزۀ اخلاق است و بر آن است تا با نشر آثار علمی و ارزنده  بستری مناسب برای نظریه‌پردازی، ژرف‌کاوی و طرح و تبیین مباحث نوین و مسایل نوپدید عرصۀ اخلاق‌پژوهی فراهم آورد و آوردگاه آرا و انظار اندیشمندان و فرهیختگان نواندیش و نظریه‌پرداز باشد.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.