حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • محبت به اهل بیت؛ نخستین هدیه به بچه ها
    شناسه : 1706
    1
    ارادت مردم مسلمان کشورمان به پیامبر و فرزندان بزرگوار ایشان، اسامی ائمه اظهار را بدل به محبوبترین نام های منتخب ایرانیان کرده است.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    محبت به اهل بیت؛ نخستین هدیه به بچه ها

    ارادت مردم مسلمان کشورمان به پیامبر و فرزندان بزرگوار ایشان، اسامی ائمه اظهار را بدل به محبوبترین نام های منتخب ایرانیان کرده است.
     محبت به اهل بیت

    به گزارش بعثت نیوز«سیف‌الله ابوترابی» گفت: طی ۹ ماهه امسال ۸۵۳ هزار و ۸۴ واقعه ولادت به ثبت رسیده، همچنین در این مدت ۳۹۷ هزار و ۵۰۱ واقعه وفات ثبت شده است.

    وی با اشاره به آمار هفت ماهه ازدواج و طلاق افزود: در این مدت ۳۰۷ هزار و ۳۴۹ واقعه ازدواج و ۹۹ هزار و ۶۷۹ طلاق به ثبت رسیده است.

    ابوترابی بیان کرد: از میان ولادت‌های ثبت شده ۱۲ هزار و ۷۹۹ مورد مربوط به دوقلوزایی، ۳۸۰ مورد سه قلو، ۱۱ مورد چهارقلو و یک مورد نیز ۵ قلوزایی ثبت شده است.

    سخنگوی سازمان ثبت احوال در خصوص محبوب‌ترین نام‌های پسران در ۹ ماهه امسال گفت: امیرعلی، محمد، علی، امیرحسین، حسین، ابوالفضل، آراد، آریا، سامیار و امیرعباس به ترتیب ۱۰ اسم برتر پسران بوده‌اند.

    ابوترابی در مورد فراوانی نام‌های دختران گفت: نام‌های فاطمه، زهرا، رستا، حلما، زینب، آوا، مرسانا، یسنا، ریحانه و نازنین زهرا نیز به ترتیب ۱۰ اسم پرطرفدار دختران طی ۹ ماهه امسال بوده‌اند.

    وی گفت: والدین در گام نخست تلاش می کنند با بهره گیری از نام و القاب ائمه در نام گذاری فرزندان خود، آنها را با این عزیزان آشنا نمایند.

    معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال در خصوص صدور شناسنامه برای فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی بیان کرد: پس از اجرای قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی، تاکنون ۱۱۵ شناسنامه صادر شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.