حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • فراخوان سی‌وپنجمین دوره کنفرانس وحدت اسلامی منتشر شد
    شناسه : 3106
    0
    فراخوان سی‌و پنجمین دوره از کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از سوی مجمع تقریب مذاهب اسلامی منتشر شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فراخوان سی‌و پنجمین دوره از کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با شعار «اتجاد اسلامی، صلح و پرهیز از تفرقه و تنازع در جهان اسلام» از سوی مجمع تقریب مذاهب اسلامی منتشر شد.

    کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در این دوره در هشت موضوع و محور تدارک دیده شده است که «جنگ و صلح عادلانه»، «اخوت اسلامی و مقابله با تروریسم»، «آزاداندیشی دینی،پذیرش اجتهاد و مقابله با تکفیری و افراطی‌ها»، «همدلی و همدردی اسلامی و پرهیز از تنش‌ها و منازعات»، «احترام متقابل بین مذاهب اسلامی، رعایت ادب اختلاف و پرهیز از مشاجره، حرمت شکنی و توهین»، «تبیین امت واحده و اتحادیه کشورهای اسلامی»، «فلسطین و مقاومت اسلامی» و «بزرگداشت آیت‌الله محمدعلی تسخیری» از جمله آنها است.

    سی و پنجمین دوره کنفرانس وحدت اسلامی امسال ۲۷ مهر تا دوم آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول و ۱۹ تا ۲۴ اکتبر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

    به گزارش فارس، سال گذشته نیز با توجه به شیوع کرونا کنفرانس وحدت اسلامی به صورت مجازی و با حضور بیش از ۱۶۷ شخصیت برجسته جهان اسلام از ۴۷ کشور و  همچنین ۱۲۰ سخنران داخلی به صورت وبینار  برگزار

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.