حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • طرحی متفاوت در جمع خوانی قرآن کریم در شبکه قرآن
    شناسه : 6319
    2
    نماهنگ جمع خوانی قرآن کریم کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه کنندگی حسین بزرگیان که در تابستان ۱۴۰۱ تهیه شده است.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ سری دوم برنامه جمع خوانی قرآن کریم در ۱۴ قسمت ۵ دقیقه بعد از ۸ ماه تلاش مستمر به پایان رسید و از شبکه قرآن و معارف سیما در حال پخش است.

    برنامه نماهنگ‌های جمع خوانی قرآن کریم با نغمه پردازی آقای حامد ولی زاده از قاریان نمونه و ممتاز کشوری و با صوت گروه ابرار و با اجرای گروه حافظان قرآن کریم مدرسة القرآن حوزه علمیه جامعة الامام المنتظر (عج) نجف آباد که متشکل از ۵۰ نفر از نوجوانان حافظ قرآن کریم که در مقاطع ششم و هفتم و هشتم و نهم این مدرسه مشغول تحصیل هستند، انجام پذیرفت.

    این برنامه که در قسمتهایی شامل عفاف و حجاب، حیا، وحدت قومیت‌ها، قدرشناسی و شکر نعمت، قرض الحسنه، زیارت شهدا، رزق حلال، از خود گذشتگی و ایثار، حسابرسی و محاسبه اعمال، فرزندآوری، صله رحم، تنبلی در عبادت و تاکید بر نماز اول وقت، دست بوسی والدین، و صدقه دادن و همچنین هر قسمت در دو بخش تلاوت و ترجمه تولید گردیده در بخش تلاوت، جمع خوانی قرآن کریم و در بخش ترجمه، نمایشی مطابق با محتوا و ترجمه آیات مربوط به موضوع یاد شده را نظاره گر می‌باشیم.

    خاطر نشان می‌سازد نماهنگ جمع خوانی قرآن کریم کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه کنندگی حسین بزرگیان که در تابستان ۱۴۰۱ تهیه شده است.

    علاقمندان می‌توانند این برنامه را از پایگاه اطلاع رسانی شبکه به آدرس www.qurantv.ir دریافت و مشاهده کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.