حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • شور دختران انقلاب در حمایت از حجاب / غریو بانوان متدین در میدان امام حسین(ع) طنین‌انداز شد
    شناسه : 2738
    3
    همزمان با روز عفاف و حجاب، مراسم تجمع دختران انقلاب با حضور دختران و بانوان متدین و محجبه پایتخت در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    اجتماع دختران انقلاب برای حمایت از حجاب امروز دوشنبه، ۲۱ تیرماه، مصادف با روز عفاف و حجاب و با حضور جمعیت پرشوری از زنان و دختران محجبه در محل میدان امام حسین(ع) تهران برگزار شد.

    این حضور گرم و پرخروش دختران و بانوان محجبه به دشمنان این مرز و بوم نشان داد که با وجود تمامی هجمه‌ها و تبلیغات سوء، ایشان در رابطه با مقوله حجاب و رواج بدحجابی در جامعه، زنان ایرانی همچنان به باورها و اعتقادات دینی و مذهبی خود پایبند هستند و اسیر تبلیغات و تفرقه‌افکنی دشمنان نخواهند شد.

     

    این مراسم پرشور به همت مجموعه دختران انقلاب برگزار شد و جمع فراوانی از خانواده‌های شهدا و دختران و بانوان متدین تهرانی نیز در آن حضور داشتند. برپایی این مراسم سابقه دو ساله داشته و پیش از این در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شد.


    بیشتر ببینید:

    • اجتماع دختران انقلاب برای حمایت از حجاب

    مجموعه دختران انقلاب پیش از برگزاری این مراسم، موکب‌های تبلیغ حجاب را در تهران و اصفهان راه‌اندازی و نسبت به امر به معروف بانوان کم حجاب با شیوه‌های مناسب اقدام کرده بود. همچنین، این مجموعه سال گذشته نیز پویش مجازی دختران حاج قاسم را با تکیه بر جمله معروف سردار شهید سلیمانی مبنی بر اینکه «آن دختر بی‌حجاب هم دختر من است» در هفته عفاف و حجاب برگزار کرد.

     

    برپایی این تجمع دختران باحجاب تهرانی نشان داد که مسئولان باید صدای مطالبه بانوان را بشنوند و ۲۶ دستگاه مرتبط با حجاب و عفاف باید گزارش دهند که علی‌‎رغم در اختیار داشتن بودجه‌های مختلف برای امر تبلیغ و ترویج عفاف و حجاب، چه فعالیت‌هایی را انجام داده‌اند؛ چراکه عملکرد این نهادها نشان می‌دهد که فعالیت چشمگیری در این زمینه انجام نداده‌اند.

    دختران انقلابی این مرز و بوم امروز نشان دادند که دستگاه‌های مسئول باید خود را برای پاسخ‌گویی به دختران انقلاب پس از برگزاری این نشست آماده کنند و پاسخ دهند که با وجود بودجه‌های هنگفتی که در اختیار داشتند، چه اقداماتی در حوزه عفاف و حجاب انجام داده‌اند.

     

    همچنین، در ادامه برگزاری این تجمع انقلابی، مراسم عروسی چندین زوج جوان به منظور ترویج ازدواج آسان نیز برگزار شد که با استقبال فراوان حاضران در مراسم و خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران مواجه شد. ترویج ازدواج آسان در راستای نهادینه‌سازی سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی یکی از منویات مقام معظم رهبری است که دختران انقلابی در تجمع امروز خود بدان تأکید کردند.

    دختران انقلاب نشان دادند که بانوی ایرانی به هیچ وجه حاضر نیست تا حجاب خود را کنار بگذارد. دختران این مرز و بوم با تکیه بر آیات نورانی قرآن کریم، نشان دادند که علی‌رغم سهل‌انگاری برخی از مسئولان در داخل و دشمنی و عناد دشمنان در خارج به ویژه هجمه شدید ایشان در فضای مجازی علیه حجاب اسلامی و تبلیغات پرزرق و برق آن‌ها در رسانه‌های مختلف، استوار و محکم پای اعتقادات خود ایستاده‌اند و امید دشمنان را ناامید خواهند کرد.

     

    یادآور می‌شود، مراسم اجتماع دختران انقلاب برای حمایت از حجاب همراه با برگزاری برنامه جشن عروسی چندین زوج جوان به منظور ترویج ازدواج آسان عصر امروز، ۲۱ تیرماه به همت مجموعه دختران انقلاب و با مجوز رسمی از وزارت کشور و ستاد ملی کرونا همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.