حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • شروع به کار مجدد نشریه «گنجینه ثقلین»
    شناسه : 1595
    2
    «گنجینه ثقلین»، نشریه دانشجویی کانون قرآن و عترت دانشگاه فردوسی بعد از مدتی وقفه، دوباره آغاز به کار کرد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    شروع به کار مجدد نشریه «گنجینه ثقلین»

    «گنجینه ثقلین»، نشریه دانشجویی کانون قرآن و عترت دانشگاه فردوسی بعد از مدتی وقفه، دوباره آغاز به کار کرد.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، نشریه گنجینه ثقلین، نشریه دانشجویی کانون قرآن و عترت دانشگاه فردوسی که چندین دوره به عنوان نشریه برگزیده کشوری معرفی شده است، بعد از مدتی وقفه دوباره آغاز به کار کرد.

    دانشجویانی که تمایل به همکاری با این نشریه دارند، به منظور فعالیت در این نشریه در زمینه‌های نویسندگی، شعرسرایی، طراحی، نقاشی و … می‌توانند با آی‌دی @tahereh_s_b در تماس باشند.

    این فصلنامه به صاحب‌امتیازی کانون قرآن و عترت(ع) دانشگاه فردوسی مشهد، با همکاری ستاد احیا و هماهنگی کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های خراسان رضوی (نهاد نمایندگی استان) منتشر می‌‍‌شود.

    فصلنامه قرآنی، علمی و فرهنگی «گنجینه ثقلین»، تاکنون حائز چندین رتبه برتر در سال‌های مختلف شده است؛ این فصلنامه در سال ۹۵ نیز رتبه اول جشنواره تیتر ۹ و جشنواره نشریات دانشگاه‌‍‌های کشور را در بخش نشریات دینی و قرآنی به خود اختصاص داد.

    از جمله فعالیت های مهم ستاد احیای کانون های قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مشهد، اختصاص کارنامه فعالیت ‌های قرآنی از دانشگاه‌ها و مؤسسات در پایان هر ترم تحصیلی می باشد که در این ارتباط از مسئولان دانشگاه‌ ها خواسته شده تا سالی دوبار این کارنامه را به این ستاد ارائه دهند.

    این ستاد مصوبات شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌های خراسان رضوی را دنبال می‌کند و ضمن ایجاد هماهنگی در فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مشهد، در امور داخلی و جزئیات مربوط به دانشگاه‌ ها دخالتی نمی‌کند.

    ستاد احیای کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ ها و موسسات آموزش عالی مشهد در محل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد استقرار دارد و از طریق شماره ۳۸۸۰۶۴۲۳ پاسخگوی فعالان قرآنی دانشگاه ‌ها و موسسات آموزش عالی مشهد است.

     

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.