حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • سرپرست دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی منصوب شد
    شناسه : 6157
    1
    با موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و طی حکم معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حسین سلیمانی، سرپرست کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین سلیمانی، سرپرست کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی شد.

    معاف در این حکم ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های مرتضی خدمتکار، مدیر کل پیشین کمیسیون خطاب به حسین سلیمانی آورده است:

    نظر به تجربه و شایستگی و بنا بر پیشنهاد قائم مقام معاونت و موافقت مقام عالی وزارت، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دبیرخانه» کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی» منصوب می‌شوید.

    پیگیری تنظیم و اجرایی سازی سند راهبردی توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی، تشکیل منظم جلسات کمیسیون و کارگروه‌های تخصصی، انجام مطالعات پشتیبان و تولید مستندات علمی، راهبری اجرای مصوبات، اخذ و ارائه گزارش‌های لازم از دستگاه‌های عضو و سایر مأموریت‌های مصوب دبیرخانه از جمله وظایف مورد انتظار از جنابعالی است.

    یادآور می‌شود، حضور بیش از یک دهه در سمت‌های کارشناسی و همینطور معاون کمیسیون تبلیغی ترویجی قرآنی، از جمله مهم‌ترین سوابق مرتبط سلیمانی، سرپرست جدید کمیسیون است.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.