حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • «سرمشق» خاطرات جهادی شهید حججی به چاپ هفتم رسید
    شناسه : 5929
    1
    چاپ هفتم کتاب «سرمشق»؛ خاطرات کوتاه از زندگی جهادی شهید مدافع حرم محسن حججی» توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    چاپ هفتم کتاب «سرمشق»؛ خاطرات کوتاه از زندگی جهادی شهید مدافع حرم محسن حججی» توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد. این کتاب در ۴ فصل خودسازی اخلاقی، خودسازی جسمی، خودسازی علمی، بینش و بصیرت سیاسی بر اساس زندگی شهید حججی به رشته تحریر در آمده است.

    شهید حججی را شاید دیده باشی و شاید هم با او زیسته باشی! شاید در مدرسه و کوچه و مسجد کنارت نشسته باشد و لحظاتی را با او سر کرده باشی. محسن در زندگی زمینی‌اش آدم خاصی نبود؛ بچه‌ای بود شرّ و شور. از آن‌ها که می‌خواهند همه چیز را تجربه کنند؛ از آن‌ها که می‌‎خواهند همه چیز را بدانند. آنچه محسن را خاص می‌کند، زندگی جهادی اوست!

    زندگی‌ای که پایه‌اش جهاد بود و عمل به تکلیف و جز با خود‌سازی نمی‌توان به آن دست یافت. سرمشق؛ خاطراتی است کوتاه و مستند از زندگی جهادی شهید حججی برای جوانان ایرانی.

    در برشی از کتاب می‌خوانیم:

    در حلب بودیم. هوا خیلی سرد بود و از بارانی که آمده بود، زمین، گل‌وشل بود. دهلیزی زیر تانک باز شده بود، دقیقاً طرف راننده تانک. هر لحظه ممکن بود تانک مورد اصابت موشک قرار بگیرد. محسن گفت: «این تانک بیت‌الماله! » در آن سرما و گل‌ولای رفت زیر تانک؛ دهلیز را تعمیر کرد و بست.

    علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از اینجا  و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه کنند.

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.