حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • سرزمین مقدس سینا؛ مقصدی برای گردشگری دینی
    شناسه : 3041
    4
    رسانه‌های مصر از انجام یک پروژه عمرانی بزرگ با نام «تجلّی اعظم» پرده برداشته‌اند که طی آن با انجام ۱۴ طرح عمرانی، صومعه سنت کاترین واقع در شبه‌جزیره سینا به یک مقصد گردشگری دینی در جهان تبدیل می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    انجام این طرح بزرگ در سرزمین سینا که در سه دین توحیدی جهان مقدس شمرده شده و خداوند در قرآن کریم به آن قسم یاد کرده است، از نگاه یهودیت محل تجلی خداوند بر حضرت موسی(ع) بوده و حضرت مسیح(ع) نیز از آن گذشته است؛ می‌تواند آن را به هدفی برای گردشگران دینی از سراسر جهان تبدیل کند.

    رسانه‌های مصر تأکید کرده‌اند که دولت این کشور و به ویژه رئیس‌جمهور آن توجه ویژه‌ای به این کشور داشته و مسئولان مصری بیان کرده‌اند که این منطقه باید جایگاه واقعی گردشگری خود را بازیابد و این توجه ویژه زمینه‌ای برای آغاز طرح عظیم «تجلی اعظم» شده است که هدف اصلی آن احیای این سرزمین مقدس و جذب گردشگران دینی از سراسر جهان به این منطقه بوده که به شکلی می‌توان آن را مهد سه دین توحیدی عظیم دانست.

    این طرح عظیم، شامل ۱۴ طرح فرعی عمرانی بوده و با هزینه بیش از دو میلیارد پوند مصری به شکلی سازگار با محیط‌ زیست اجرا خواهد شد و منطقه سینا را به مقصدی برای گردشگری دینی جهان تبدیل خواهد کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.