حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • سامانه پاسخگویی به پرسش‌های حقوقی مؤسسات قرآنی راه‌اندازی شد
    شناسه : 3454
    1
    سامانه‌ پاسخگویی به پرسش‌های حقوقی مؤسسات قرآنی از سوی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت راه‌اندازی شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، مشورت با یک مشاور حقوقی به منظور جلوگیری از ضررهای احتمالی در اختلافات و دعاوی حقوقی امری ضروری است. مشاور حقوقی به دلیل دانش و آگاهی بالای خود نسبت به قوانین، اصول و خدمات حقوقی به افراد در زمینه‌های حقوقی مختلف برای حل اختلافات و دعاوی مشاوره می‌دهد.

    اما با توجه به بروز برخی مشکلات و مسائل حقوقی در ماه‌های اخیر برای تعدادی از موسسات قرآنی و پیگیری این موضوعات از سوی مشاور حقوقی اتحادیه کشوری، رسیدگی به مشکلات حقوقی موسسات قرآنی در دستور کار اتحادیه قرار گرفت.

    بر همین اساس و در پی مصوبه جلسه اخیر هیئت مدیره اتحادیه، درباره دفاع و صیانت از ساحت مقدس قرآن و نیز حمایت از مدیران و موسسات قرآنی که ممکن است با مشکلات حقوقی و قضایی مواجه شوند، سامانه‌ای با عنوان «پاسخگویی به پرسش‌های حقوقی موسسات قرآنی» راه‌اندازی شد.

    بنابر این مدیران و مؤسسات قرآنی می‌توانند، از این پس در صورت مواجهه با مسائل و مشکلات حقوقی، نسبت به دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره واتساپ ۰۹۳۸۵۰۰۴۲۶۸ اقدام کنند.

    اتحادیه کشوری نیز با توجه به رسالت خود در رسیدگی به مسائل و مشکلات مؤسسات قرآنی نسبت به پاسخگویی به این موارد از سوی رسول فلاح‌زرگران، حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری به عنوان مشاور حقوقی و معاضدت قضایی اتحادیه کشوری، در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.