حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • راه‌اندازی سامانه آنلاین آموزشی از سوی دو مؤسسه قرآنی در قائن
    شناسه : 2169
    2
    با شیوع کرونا و روی آوردن آموزش‌ها به فضای مجازی، مؤسسات نسیم وحی و کوثر ولایت قائن اقدام به راه‌اندازی سامانه آموزش آنلاین زینو کردند و توانستند آموزش‌هایشان را به خارج از محدوده جغرافیایی خود گسترش دهند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    راه‌اندازی سامانه آنلاین آموزشی از سوی دو مؤسسه قرآنی در قائن

    با شیوع کرونا و روی آوردن آموزش‌ها به فضای مجازی، مؤسسات نسیم وحی و کوثر ولایت قائن اقدام به راه‌اندازی سامانه آموزش آنلاین زینو کردند و توانستند آموزش‌هایشان را به خارج از محدوده جغرافیایی خود گسترش دهند.

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز؛ شیوع کرونا فصل تازه‌ای از فعالیت‌ها را آغاز کرد. مدارس و دانشگاه‌ها به سمت برگزاری آنلاین امتحانات و کلاس‌ها رفتند و بسیاری از افراد نیز سعی کردند مشاغل خود را به شبکه‌های اجتماعی بیاورند و کسب و کارشان را فراتر از محدوده‌های جغرافیایی بگسترانند.

    در این بین، بعضی از مؤسسات قرآنی نیز که امکانات و تجربه کافی را نداشتند، به تعطیلی موقتی روی آوردند، اما بعضی دیگر نیز در پی تبدیل فرصت به تهدید برآمدند، از مؤسساتی که به فکر استفاده و بهره‌مندی از راه‌های جدید برآمدند، می‌توان به مؤسسه قرآن و عترت تربیت مدرس قرآن کریم نسیم وحی و مؤسسه قرآنی کوثر ولایت شهرستان قائن اشاره کرد.

    این دو مؤسسه سامانه آموزش آنلاین و آفلاینی را با عنوان «زینو» راه‌اندازی کرده‌اند و اخبار و اطلاعیه‌ها را در آن بارگذاری و همچنین کلاس‌های آموزشی خود را نیز از این طریق برگزار می‌کنند و حتی علاوه بر آن، به برپایی کلاس‌های آموزشی مؤسسات قرآنی دیگر از همین طریق نیز کمک می‌کنند. iranianikv.ir پایگاهی است که برای این دو مؤسسه تدارک دیده شده است.

    به گفته شریف‌زاده، مدیر این دو مؤسسه، با راه‌اندازی این سامانه، فعالیت‌ها گسترده‌تر شده و کارگاه‌هایی نیز برای شهرستان‌های اطراف برپا می‌شود.

    یادآور می‌شود، این مؤسسات در شهرستان قائن، میدان امام خمینی(ره)، خیابان امام خمینی ۳، رو‌به‌روی پارک مسجد جامع واقع شده‌اند.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.