حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • رکورد چاپ ۸ هزار عنوان کتاب از سوی مؤسسه بوستان کتاب
    شناسه : 3716
    1
    آیین رونمایی از ۱۵۰ عنوان کتاب چاپ اول مؤسسه بوستان کتاب و مجموعه ۱۰ جلدی آثار علامه طباطبائی(ره) در سالن خواجه نصیرالدین طوسی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    یاسر احمدوند «معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» در آیین رونمایی از ۱۵۰ عنوان کتاب چاپ اول مؤسسه بوستان کتاب و مجموعه ۱۰ جلدی آثار علامه طباطبایی (ره) که در سالن خواجه نصیرالدین طوسی ستاد دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: علامه طباطبایی (ره) عالم زمان بود و آثار علمی ایشان از آثار ارزشمند جامعه ما بوده است.

    وی با اشاره به غنی بودن آثار علامه طباطبایی و قدردانی از بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی افزود: این آثار مکرر قابل بهره مندی و استفاده است.

    معاون فرهنگی وزارت فرهنتگ و ارشاد اسلامی گفت: این وزارتخانه وظیفه‌اش حمایت و ترویج آثار ارزشمند است و امیدواریم در دوره جدید بتوانیم با کمک‌هایی که می‌توانیم داشته باشیم، انتشارات بوستان کتاب را کمک کرده و تقویت کنیم.

    مؤسسه بوستان کتاب با هدف رونق‌بخشی به فضای فرهنگ اسلامی و تبیین و گسترش خردمندانه وحی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۱ تأسیس شد و اکنون که بیش از ۴۰ سال از فعالیت آن می‌گذرد از جنبه‌های کمی و کیفی، رشد چشم‌گیری داشته و در میان ناشران دینی سراسر کشور، جایگاه ارزش‌مندی پیدا کرده است.

    *رکورد چاپ ۸ هزار عنوان کتاب از سوی مؤسسه بوستان کتاب

    محمدباقر انصاری رییس مؤسسه بوستان کتاب در آیین رونمایی از ۱۵۰ عنوان کتاب چاپ اول مؤسسه بوستان کتاب و مجموعه ۱۰ جلدی آثار علامه طباطبایی (ره) که در سالن خواجه نصیر الدین طوسی ستاد دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: مؤسسه بوستان کتاب در حیات ۴۰ ساله خود بالغ بر ۳۲۰۰ عنوان کتاب در ۱۶ موضوع از علوم انسانی و اسلامی چاپ و منتشر کرده و در کنار بازچاپ ها، امروز به رکورد چاپ هشت هزار عنوان به صورت مسلسل و پیاپی رسیده است.

    وی به توجه مؤسسه بوستان کتاب در انتشار آثار مسأله محور تأکید کرد و گفت: در بازه زمانی ۱۰ ساله اخیر و با توجه به سیاست های مسأله محور دفتر تبلیغات اسلامی، تلاش این مؤسسه رصد خلأهای پژوهشی جامعه و حمایت و تولید از آثار در خور با توجه به این موضوع بوده است.

    رییس مؤسسه بوستان کتاب تصریح کرد: در این سالیان، به طور متوسط هر سال ۱۲۰ عنوان پژوهش جدید در این مؤسسه منتشر شده است که اگر مشکلاتی مثل تأمین نقدینگی و کاغذ نبود، می توانستیم این تعداد را به ۲۵۰ عنوان برسانیم.

    وی بر لزوم حمایت دولت از ناشران اشاره کرد و افزود: امیدوارم دولت جدید و انقلابی بتواند به همه ناشران ایران اسلامی که بدنه اصلی فرهنگ سازی این کشور هستند، هر چه سریعتر در رفع مشکلات کمک کند.

    انصاری خاطرنشان کرد: مؤسسه بوستان کتاب تاکنون ۵۰ عنوان اثر درباره علامه طباطبایی (ره) منتشر کرده که ۲۱ اثر از معظم له به کوشش و ویرایش علامه فقید سید هادی خسروشاهی به انجام و فرجام رسیده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.